2020. június 15., hétfő

Ballagási ebéd szervezése

Elkezdtem a ballagási ebéd megszervezését.Vidéken lesz,de a rokonok Pécsről,Mohácsról,Tamásiból,Hőgyészről valók,mi meg Budapestről.Kicsit nehéz összehozni,de már az egyeztetésen túl vagyok.Egyelőre13 fő a biztos,de 16 főre tervezek.Találtam egy útbaeső éttermet,de már az is lehet,hogy ajánlották-nem tudom-mert egy kicsik kesze-kusza vagyok ez ügyben.Lényeg a lényeg,hogy megtaláltam az éttermet.Aznapra már sokan ballagási ebédre lefoglalták az éttermet így a házhoz szállítás jött szóba.Legyen így.

Az étlapról kiválasztottam ételeket amit felkínálok az érkezőknek és ebből áll majd a menüsor.Kicsit különleges ballagási ebéd elé nézünk,de a lényeges részt domborítjuk ki,hogy így együtt ritkán vagyunk és igenis fontos néha alkalmakkor összejönnünk,picit beszélgetni,együtt lenni!!!!


Ha másnak is megfelelt az étel nekünk miért ne lenne jó???😉

Az étlapon szereplő ételek ígéretesek.



Szeretem mikor minden rendben megy le egy szervezett eseményen.Jelen esetben rajtam a világ szeme.Egy kisgyermek is van a családban rá külön gondolok.A diabetes kapcsán M-t kérdeztem szükséges-e erre figyelni,de ő azt mondta választ az ételsorból.
Izgulok és hamarosan leadom a rendelést

Addigis..van egy új szerelem....a labda💓.Nagyon jó a labdával jógázni.Vasárnap érdekes lesz,mert viszem az otthoni labdámat a stúdiós órára:)

Stúdióban is és...

...otthon is megy a labdás jóga....
Nagyon bizonytalan sok helyzet az életemben,ha nem lenne a jóga már...elvesztem volna...És  a  💓-em aki mindenben mellettem áll,támogat,vagy csak éppen meghallgat!🙏

A szuper bizonyítványok tényleg nagyon szépek lettek.Büszke vagyok a Gyerekeimre!!!Remélem mindkettő eléri azt amit szeretne!!!Ezt a szép bizonyítványt és M nak az érettségit is öröm lesz ünnepelni a szervezett ballagási ebéddel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése