2021. május 5., szerda

15 csillag és egy felkiáltójel

Huhh,összegyűjtöttünk hárman 15 csillagot(laboreredmény),egy felkiáltójelet.
P 10 csillaggal vezet,M 4 csillaggal én egy csillaggal.A felkiáltójel P-é.
/Nagyon durván vashiány ami leolvasható és mellette a többit még nem tudjuk,majd orvos ad rá terápiát./

Hát mindig van valami....

Ma tortarendelés is volt szülinapra(M).Zilából.Nem cukormentes lesz!Csodaszép és hát Zila,akkor finom is!

Fotózáson is részt vettem
Mert egy perc sem volt tétlenül töltve.

Érdekes mondjuk egy bicikli
szervizbe válaszolni a kérdésekre amit visszakérdez a szervizelő de ezen is úgymond túljutottam:)))-megoldás születik.

És ami lényeges:kész a holnapi ebéd a gyerekeknek,ma nem nyafiztam és nekiálltam,megfőztem.
Mondjuk:💓el főztem😊-és 60 alatti ch-t sikerült főzni!És tej mentesen is a másik részről.




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése