2021. május 19., szerda

160 ch

A TORTA.
Végülis ma tartottuk a szülinapozást.5.8-as cukorral lehet is!!!🙏

Engedélyt kaptam a fotó közzétételére.💓
Az újdonságok között szerepel ez is nálunk a konyhában.Ritkán!De elég finom!

Most a munkahelyi megoldandó dolgok,az életben megoldandó dolgok,a Covidos mikor hova tudsz menni vagy nem tudsz menni állapotok,a hétvégi utazás miatti hétköznapi teendők elvégzése miatt picit szétestem.Nem picit estem szét.

Mindenre magam vagyok talán osztódnom kéne....

Palacsinta kész,borsó leves kész.És a jóga is pipa.Ez utóbbit szívesebben csináltam és napzárásnak kellett is!!!🙏
.M-nal váltottunk pár szót a napi 160 ch-ról és arról hogyan miképp oldja ezt meg a mindennapokban.Hát nagyon tudatosan kell kisakkoznia így a ch-kat,hogy jól is lakjon!
Egy palacsinta 15 ch lett.Most nem volt türelmem vékony és sok-sok palacsintákat készíteni,ezzel bizony csínyán kell így bánni!Gondolom aki nem cukorbeteg nem is gondolja,hogy 2 palacsinta töltelékkel megfelel egy ebéd ch-jának!



A jóga pedig számomra már egy fűszer a napban,szeretem!









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése