2021. május 7., péntek

pénteki véghajrá a kimenőért..

Ma a hétvégi napokra is főztem,hogy kimenőm lehessen.Nem egyszerű ilyenkor a főzés a pénteki nap zárásaként nagyjából 100%-on pörögni.
Ma egész nap tudtam,hogy energiát veszítek.A munkahelyemen is minden perc megoldandó...fejben/tettekben,hogy eredményes is legyen.
M-nal voltam ma vásárolni.Érdekes volt.Örültem,hogy velem volt,kapok kósza instrukciókat a diabetes tekintetében is,és az éppen aktuális mit és hogyan akar enni-ről.(beszélgetünk)
P-át elvesztettem ilyen téren,semmi információ nem jön át.Egyelőre látszik is a véreredményén....ezen dolgozni kell!

Lidlis kakaós csiga édesítőszerrel.

Hát az összetevőket nézegetve..na jó vegyük úgy alternatíva.
Nekem kicsit más érték jött ki CH-gyanánt(több).
34.5 ch/db.-itt.

Mindig utólag derül ki mit "okozott "egy csiga.És persze mennyit mozgunk mellette!!!!!

Részemről tervezek mozgást,sétát,kirándulást,erdőjárást stb...

A Kamaszaimra meg hatni képtelenség,így eldöntik milyen vércukrot akarnak!

Szép hétvégét Mindenkinek és jó vércukrokat kívánok!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése