2021. május 25., kedd

Legyen saját szabályod!


Hát ez az!Imádom ezt a fotót!😊

Valami nem stimmel nálam.Mellkasi fájdalom,olyan Angina Pectorisos...a környezetem nem tudja -bár aki olvas tudni fogja általában...-de fennáll egy ideje.Csak akkor szoktam megemlíteni másnak ha éppen tényleg vészes a helyzet és erős a fájdalom.Utánaolvastam.Lehet Post Covid tünet.Erre még egy ragyogó oltás kellene és lehetne virágcsokrom a temetőbe...(azért mert az ember nem fordul orvoshoz,vagy nagy a fájdalomküszöbe még lehet nála baj...)Mikor dohányfüst ér-én nem dohányzom-csak erősíti ezt a fájdalmam...-még figyelem magam és tudatosan oldom a stresszt.Ha valakit megbántanék ezzel mert éppen nem megyek bele vitákba,hát tudatos próbálok lenni és inkább fő a nyugalom!
Kávé helyett inkább zöld teát fogok inni és citromfű teát.

Láttam egy dokumentum filmet amiben egy férfi rosszindulatú daganattal él.4x vág neki az újrakezdésnek és a táplálékát emeli ki azt tartja szem előtt minden más mellékes.
A vírusokról és oltásokról olvasva kesze-kusza bennem a kép így nem is a hosszú élet titkát kutatom én sem.De leginkább a minden nap jó legyen-ért igenis megéri küzdeni.Anyukám egy példakép és a Dédimamám és a Keresztapám is!!!Tiszteletem az Övék!Mindhármójuk élethez való hozzáállása annyit adott nekem a hétvégén,hogy egyetlen oltás,egyetlen kapszula vagy zöld ital nem tud annyit tenni mint ők a példamutatásukkal!-talán pihennem kell és nyugodtabb életre törekednem...ez a mottó....




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése