2021. május 11., kedd

A büdös sajt esete

Hát ez mennyei finom sajt!!!Még büdös is és ettől lesz nagyon jóóó!!!Az élet nem éppen jó hasonlata,mert ami "büdös",az nem lehet jó is....

Reggel a napfény ébreszt fel....és a nyújtások!!!
.
Aztán jön az újabb délután...főzni kell....
Na beindul itthon a nem szeretem,ja én most nem kérek olyat,hát az nem olyan mint a....,hús legyen,ne legyen hús,tejes lehet de ne legyen benne tej,most miért ez van miért nem az és ez egy diliház!

Most töprengek azon,hogy aki éhes az talál magának és nem fogok főzni.
Old meg magad-c epizódokat felkínálok.Talán fix pénz összeget adok egy hónapra és búcsút intek a mindennapos főzéseknek.Ez megy hónapok-évek óta.Már nagyon elegem van ebből!

Biztosan nem tudok főzni vagy tényleg rossz anya vagyok.
-még nem tudom a valós okot.

Tény,nagyon kemény szankciókat hoztam meg.Valamit már kimondtam,valamit csak ki fogok mondani és van olyan is ami még alakul menet közben.Nem őrülhetek meg!

Nem hangzik el,hogy ez milyen finom volt,lehetne-e majd ez meg az az étel...mindig csak a kritika és a "nem tudom".Lehet azt az utat választani,hogy cukros ételeket eszik itt-ott M és P is ehet csak nasit.Durva következményekkel kell számolni!!!
Ma vettem HUMUST P-nak a boltban.Mert figyelek és legyen valami új.Hát nagy szemekkel várom a fejleményeket.
Hamarosan pszichológus kell nekem e témában.Már nincs alternatívám!
Csak ez:
Feje tetejére állítom a világot!-és még az a jó,hogy a jógát imádom!😉






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése