2021. május 16., vasárnap

Hétvégi ez-az



A hétvége gyors volt.
Leginkább nekem munkálatokkal teltek.(Köszönöm L-nak aki sokat segített nekem ebben!!!💓)
Gyors,elviteles kávé és kínai étel,pálcikával...
M nem volt a hétvégén itthon és az ételek nem ch-számoltan készültek.Így más főzni és teljesen elszoktam ettől,gondolatban ekkor is számolok ám....

A hétvégén vendégségbe megyünk.8 fő lesz és én vállaltam az étel rendelését.Élvezem ezt a feladatot.És már mindenki leadta a rendelését.Valahogy akkor ezt jól szervezem,és az étteremmel is már felvettem a kapcsolatot,szeretem mikor valami flottul működik.
Ha a Covidos időben BÁRMI közbejönne az ételt még aznap reggel is lemondhatjuk.

A héten tortázunk is,szülinapot ülünk,M-ét💓🎈.Tortával,ami nem diabos lesz!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése