2021. május 13., csütörtök

Orvosi kör-ök

Ma szemészeten kezdtem....a műtétemet elhalasztották és emlékezett is az orvos rám én voltam az első akinek már nem tudta megcsinálni pedig finisben voltam....Hát újabb vizsgálat volt....és mivel esztétikai probléma nagyjából az én "bajom"-ezért még mindig halasztható,mert a Covid miatt sok-sok műtét elmaradt és....azok élveznek előnyt akinek  a betegség miatt kell operáció.Én ezt meg is értem.Így júl.29.lett a nap.
De egy érdekes kérdés még hátravolt,mert bizony nagy-nagy feltétel az oltás megléte.De mivel voltam beteg már ezért van kártyám és így már gördülékenyen ment a beszélgetés.😊


8 órás időpontom volt valamivel 10 előtt jöttem el....viszont nagyon jó volt látni,hogy némelyik nagyítóval amit a szemem elé tettek ragyogóan láttam az egészen pici betűket is!Kell új szemüveg,nem látok olvasni...Öregszem...

M volt kontrollon.Se a stix adagja nem jó a recepten se az inzulin mennyisége.Nagyon sok van ez utóbbiból a stixek száma 3 dobozzal kevesebb.
Miért kell ez az örökös utánajárás???Miért nem tudják úgy felírni ahogy kell?
Persze felhőbe ment a recept és a patikában szembesülsz vele....Bosszantó,mert napok és sok utánajárás lesz.Még a végén megbüntetik az embert ha sok inzulint vált ki és nem szól...

P hasi UH-jának időpontja szeptember 07.Hát...elég messze van...




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése