2022. január 28., péntek

16.év

Este ünnep volt...
Nekem egy picit összeszorult a szívem,mert ez az első alkalom,hogy nincs Apukájuk a gyerekeknek,és így tartunk szülinapot.
Még nehéz,és szerintem a gyász folyamat elején tartok nagyon,nem is a szívemmel de a lelkemmel dolgozom ezt az egészet.
Reggel villanykapcsolás után mozgott a szobámban a hinta...
szóval P születésnapja jól sikerült és örült a nagy kamasz a kis ünneplésnek.

A torta fonom.Meglepően.

Szegény M megkapta tőlem is és P-tól is,hogy hát igy vékony szelet meg úgy mert te diabos vagy...Sajnáltam a helyzetben.Persze nehéz betartani az agy és a has közötti áthidaló jó tanácsokat...de erre ott van M kontrollja.


Nem egyszerű tortát venni annak aki szinte 10 féle dolgot eszik meg!

De sikerült!

És ma ez várna rám....hétvége lett,akár jógára mehetnék reggel de mire hazaérnék 10 óra lenne és elveszítenám az időt....
Megírom sablonba a 22 gyerekem fél évi jellemzését...mert 31-e a határidő....
Ugye nincs kolléganőm,azaz minden egész éves feladatot én csinálok,az adminisztráció pedig rengeteg.
Ja hogy miért sztrájkol a pedagógus?
Hát kérem szombat van.
Pihenő nap,de dolgozni fogok aztán a családnak főzni,takarítani,aztán segitek egy bútor szállításban,aztán talán este tervezhetem azt,hogy a Párommal is leszek picit.

Jó elismert(????)pedagógusnak lenni és elég "jó"rengeteg fejlesztendő dologról írni Szülőnek,amit nem nekem kéne csak csinálni,hanem a szülőnek is velem szinkronban.Mivel az eredmény csak így lenne eredményes.
Papír alapú minden.Meglesz a fejlesztendő feladat papíron és...semmi nem fog történni....
De a Főnököm büszkén dől hátra a papír alapú küldetés teljesítve,statisztika jó így zöld út..
Pedig...

És akkor jöjjön a 22 gyerek papír alapú jellemzése:)
Mindenki másnak jó hétvégét.Én pedagógus vagyok:)
És a héten nem volt nap mikor ne mentem volna vissza az oviba munka utáni délutánon fogadó órákat tartani,ezért is nem tudtam hétközben jellemzést írni.

És még szeretnék valamit mozogni mert a torta nem éppen vércukorbarát:)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése