2022. január 27., csütörtök

Valósítsd meg

Ha a valóságban nem tudod megvalósítani rajzold le,tervezd meg,fotózd le és végül.....annyit foglalkozol vele:valósítsd meg:)-(nem csak a teázást,bármire értendő)

Hétfőtől reggeltől estig talpon vagyok,munkával....
Ma már a zombisodás érzése kerített hatalmába.
Még beszereztem egy esti kanyarral a holnapi szülinapi tortát P-nak.

Itthon vagyok,este van,hullafáradtvagyok.

Mielőtt indultam megtartani a délutáni fogadó órákat még hazaugrottam és M vércukormérője csipogott.Hipózott.
Együtt Raffaellőztunk.
És úgy átgondoltam de jó nekem,hogy zsinórban 3 Raffaellőt is megehetek nem kell semmit tennem,csak élvezni az ízeket.
M-nak a vércukorhoz mérten mérlegelni kell mennyit ehet meg még hipózás esetén is....
Na ilyenkor tudom milyen áldás,ha csak felügyelnem kell a vércukromat és milyen az akinek rendezetten figyelni is kell minden grammra.

Az első kép szerint leképeztem,gondoltam rá,szeretném,azaz megvalósítom és iszom egy jó meleg teát,mert talán regenerál még így estére....




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése