2022. január 15., szombat

Agy-szív szoftver

Ismered azt  az érzést amikor csak leülsz és eszel?

Én ismerem és már csak 5 nap....

De addig még én vagyok aki megvesz,megtervez,kigondol,kiszámol,meghámoz,megmos...megfőz,elmosogat,odakészít és.....figyel,hogy ízkik-e?

Ma is hipp-hopp terülj-terülj asztalkám és terült:)
Általam.

A gondolataim pedig nem éppen a jóllakottság körül járnak.
Van az agy-szív szoftverem.Igen nekem ez a mérvadó.Ez az operációs rendszerem,a vérkeringésem által kap energiát.Ez táplál.Mondom AGY-SZÍV szoftver.

Nincs politika benne,nincs vírus benne,nincs agymenés benne,nincs ráeröltetés benne,nincs meggyőzés benne,nincs agyonfűszerezve agyament negatívumokkal,és nem vezérel a pénz,hogy harácsoljam több legyen és nyomjam el a másikat.
Az én operációs rendszerem megbékélt  a gondolattal,hogy a halál bekövetkezik.

Nem agyalok a jobb minőségű ételeken,hogy tovább éljek.
Nem megyek 6.boltba mert ott olcsóbb valami....
Nem hat meg,hogy más kacsát eszik nekem meg alig telik húsra....
Nem zavar az oltások száma,hisz tehetetlen vagy,egy porszem amit fúj a szél.Felveszem és várom,hogy jöjjön...mert hamarabb távozunk,merülünk le,erőtlenek leszünk,ha testileg lassabban is-de én már most érzem magamon-de lelkileg mindenképpen távolodunk a földi jólétünktől.
Semmi lehetőséggel,anyagi vegetációval,semmi életkilátással nyugodtan vagyok a sorsom felől.
És mivel elfogadom,hogy erre a világra nem való vagyok,hisz agy-szív szoftverrel születtem és nem erre a zord,merev,kegyetlen világra.Nem is akarok más szoftvert telepíteni magamba,amit  eröltetnek rád...
A szeretet,a szív hangja vezérel és így könnyebb a napokat élni,hogy sodródom ....

És jön a DELETE gomb.

És sok ember fél nehogy elkapja a vírust,nehogy megkapja az oltást,nehogy kórházba kerüljön...mert valamilyen formában a haláltól félnek...esetleges bekövetkezése miatt.
Én mióta nem félek ,elfogadom egyszerűbben élek a MOST ban.

Tele a hűtönk Inzulinnal a fiamat csak az tartja életben,
Pár hete covid osztályon voltam utolsó búcsúzáson és ott már volt olyan is aki a 2 óráját várta mielőtt leviszik  az alagsorba....

Nem kell félni,hisz bekövetkezik....nem úszhatjuk meg.

Én erre a világra nem vagyok való,mert az agy és a szív közötti szoftverrel születettek nem tudnak ebbe a zord világba élni.

Betegséget szórnak szét a világban????
Minden második gyerek figyelemzavaros és fejlesztésre szorul?
És mi van az autoimmun betegségekkel amik gombamód szaporodnak ha csak a diabetest is nézzük....

Én nyugodt vagyok.És egyáltalán nem félek a haláltól.

És ez nem a pesszimizmus.
Nem az elment az eszem.

Bár lehet "na ez bolond"-nak mondani-nem változtatja meg a gondolataimat és nem fogok más véleménye alapján másképp gondolkdni.

Egyet tudok:a MOST ban fogok élni,ahogy nekem tetszik,ahogy még működtetem az operációs rendszerem.

És érdekes ha adsz egy agy-szív szoftver címet a blognak az emberek kíváncsiak és...elolvassák....
Ezért kell vigyázni a médiában a cím alapján manipulált hírcikkekre!!!!-szelektálj ha teheted és élj Te is agy-szív szoftverrel,és vezéreljen a szeretet!💓




















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése