2022. január 24., hétfő

Amikor érzed a hálát

Valamiért ezekbe ütközök.
Rövid időn belül buszon utazva egy fiatal lányt hoztak fel a buszra nem tudott járni...a buszos vitte le a buszról a tolószékbe mikor megérkeztünk....

A boltban 2 vak vásárolt egy segítővel...

Valaki mesélte nekem kényszerköltözik a volt férjéhez mert nincs más választása....

Szemtanúja voltam amikor munka után szalad haza az Anyuka mert még a karanténban lévő gyermekével tanulnia kell,a Krétából  meg kell oldani a feladatokat....(és nem kell főznie ma szerencsére még hozzátette)

Szintén boltban előttem,egy bácsinak nem volt fedezet a kártyáján....

Orvosnál igazolást kértem a lányomnak és hát nem éppen jó hangulatban várakoztak ott,ugyanis betegen jöttek le az orvoshoz mert 3 napja nem tud telefonálni érdemben...és nagyon nincsenek jól...

Szóval SORSOK....

Fiamnak felajánlottam menjenek a nappali szobába és ott filmezzen a barátnőjével,jobban elférnek...és erre azt válaszolta,kicsiben nézzük???????????
Hát igen,kicsi a tv,nem elég élvezhető a film ha nem mozis a látvány...

Emberek vesznek körbe aki nem tud járni mert izomsorvadásos,nincs fedezet a kártyáján,vak,nem lát,és nincs pihenőideje mert a családot kell éltetni még munka után is....

Reggel dolgoztam,haza.Majd vissza 3 fogadó órát tartani,onnan bolt,onnan haza,vár a lejárt mosógép,teregetés,még nem főztem,este lett.Fáradt vagyok.Valami mirelitt?Ja igen hogy annak nem örülnek a kamaszok?????
Nos(nem igazán érdekel)
Sorsok.
Kinek ez-Kinek az.

Mérlegeljünk.

Van szemem,látok,némi pénzem még van hó végén tudok vásárolni,nem kell tanulnom a gyerekkel mert már magának tanul.Ha nem tanul az már az ő baja lesz.
Van lábam és nem szorulok tolószékbe.

És pici a tv-m?
Igen,nem a legnagyobb átmérős,de jó,működik.

Én hálás vagyok mindazért amim van!

Ma láttam egy hajléktalant a padon,egy nő 500 ft-ot adott neki.Mennyire örült az az ember!!

És mint a mesében megyek és végzem a dolgom.Lejárt a mosógép tergetem a ruhákat,van ételem,főzöm a holnapi menüsort,van szemem ami igaz sok dioptriával de lát és bizony már olvasni is tudok mert becsiszolták a dioptriát erre:)És este ha van még időm és erőm akkor bekapcsolom a kis tv-met és nézem amíg el nem alszom.

Hálás vagyok,mert még sok kincsem van.És oltásom is😊.Úgyhogy egy darabig enyém a világ!(ja nem)-de még sok minden jön ami eddig nem volt....


 Láttam a végső búcsút...
Nem volt tárgyi jelentősége.
Ott és akkor tudod egy számít:
ki vagy Te!

Én így élek,mert nem a tárgyak tesznek azzá ami vagyok...
Mi alakítjuk a házainkat,majd a Házunk alakít bennünket.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése