2022. január 10., hétfő

Alap szintre állítva- vegetálok

.
Na igen az én környezetemben mindig van bögre.....akkor engem a kávé tölt???????

És igen mindig kell benne valami legyen.....persze átvitt értelemben.....de tény kell a töltődés!

Ma odatelefonáltam az Alapkezelőhöz,hogy akkor most M receptjét ki tudom váltani?????Vagy megint leharapják a fejem a teljesen legális receptem miatt???!!!!És hát már akkor amikor először ott jártam ki kellett volna adniuk a M-nak járó stixeket.Nagyon méltatlanul bántak velem ott és akkor!!!!!!(lejárt recept...mondták,és karbatett kézzel flegmán közölték mindezt és ha nem tetszik nekem a kiszolgálás kereshetek mésik Patikát)Megjegyzem nem nekik volt igazuk.
Nos tényleg Patika keresőben vagyok ahol kedvesek és kiszolgálnak normálisan!!!!!
Holnap kiváltom a receptet..kíváncsi leszek!

Hogy miért is érdemlem meg,hogy szülinapomra elfogadtam egy welness meghívást?
A munkahelyemen szeptember vége óta egyedül viszem az ovis csoportomat.Van velem segítő Kolléganő de....minden adminisztrációt és minden foglalkozást én tartok.Azaz ez dupla munka.2 ember munkáját végzem egyedül.Elfáradtam.Ja SENKI nem kérdezte meg tőlem,hogy bírom-e még????Volt ugye közben egy családtag elvesztése,temetés,és azért az ember nem éppen építette fel magát ebből sem.
Nem,nem kérdezte meg senki bírom-e.
Itt én fogok kérdezni majd pár hét múlva:mi a tervük velem?Lesz-e társam?Meghírdetik e komolyan az üres álláshelyet?
Van azaz remény van más helyre is mennem.Nagy Budapest és bizony pénzből élek!!!!
Igen nagyon is kell nézni,hogy mi vezérel belül Téged és mi visz előbbre.Ha meghozol egy döntést akkor menj és a döntések akkor jók ha a szíved megnyugszik.
Pár hét és én kérdezek a Főnökségtől....
Úgyhogy az egészségem érdekében csak az alap munkát végzem el amit a fizetésem megkíván és azt az alapot amit most az én szervezetem elvisel.Nem hajszolom magam semmibe mert az EGÉSZSÉG a legnagyobb kincs.
Sokáig nem értettem az én Dédim szavait,mikor mondta" nem kell más csak egészség legyen!!!!"
Már értem!

És megtöltöttem a bögrémet egy jó meleg teával és ez is tölt,de még mennyire!

-EZ A FONTOS!!!!!!

-És EZ IS FONTOS!!!!(mikor lánykám pici volt úgy indultunk el oviba hogy amilyen színű a ruhája olyan színű hajgumija,csattja volt)-ha nekem volt erre időm,energiám akkor a mai szülő miért nem veszi a fáradtságot?Még hajgumit se hoz??????????-és megkérdőjelezhető az én alap-ra beállított munkám?Hát nem!
Nyugodt beállítottsággal mondom valamit jól csinálok:ALAPON.
És Olvasó higgyed el ha látok változást,valami kezd megtörténni és átalakul minden és az ALAP beállítás kezd túlmutatni a túlteljesít irányába.
Ezt érzem.
Adsz,adsz....ha nem kapsz vissza és közönyt tapasztalsz nem lesz mi töltsön,nem lesz ösztönzés,motiváció!
Ha adsz és cserébe kapsz is az lesz a helyes út,mert egyensúlyra törekszünk.Minden területen!

Holnap elválik a gyógyszertárban,a munkahelyemen és a családomban.Figyelem,figyelek.

És meglátjuk!

A Covid-világunk nem engedi meg,hogy egyetlen percet is úgy töltsünk el,hogy haszontalan és nem tetsző számunkra!
Rövid az időnk,gyorsítókkal(így hívom az oltást) meg pláne!

Én a mostnak élek és jövőt nem látok,a múlt meg már csak emlékeket támaszt felém.

Na ezért vagyok olyan,amilyen!

Most pedig irány a konyha ,kötény fel és....főzés indul.Hogy holnap a gyerekeim is töltődjenek a finom ebéddel ami várja majd őket a nap végén💓💓








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése