2022. január 11., kedd

Pihend ki magad,ha tudod:)

Pontosan így kéne:)
Ma egész nap beton fúrásától harsogott a fejem a munkahelyemen 19 gyerekkel.Hát nem vagyok éppen kipihent...de itthon jó a csend.Nincs rádió,nincs zene.Csend van.Megteremtem.
2 éve újítják fel az ovit.
2 éve!!!
Hát véges a türelmem azaz a szervezetem kezdi azt mondani nem erre vágyik azaz nem az állandő zaj hatásokra....
Nem,nem érdekel hogy máshol is ez van,hogy örülj hogy dolgozhatsz,hogy máshol nem ilyen szép a környezet.....Engem egy dolog érdekel a MOST.
És igazán ettől etántorítani nem lehet.

Patika recept kiváltás megtörtént.Semmi nem hangzott el,hogy bocsánat stb csak a néma csendben recept elvétel és a vakarászás mert persze az Istenért nem sikerült beütni a kasszába a recepten szereplő ezt-azt.Már ketten nézték én meg csak vártam..és tűnődtem,hogy mi a fene ez megint?????
15-20 perc alatt sikerült valamit összehozniuk és kiadták a 6 doboz stixet méltányosságra.
De még elkérték a személyimet és a nevemet amit felírtak.(nagy esemény volt ma mivel az Alapkezelő elmondta nekik az egyedi méltányossági receptet hogyan kell kiadni a vevőnek:))))...)-és hát sikerült sokadjára ki is adni😊

A konyha otthoni átrendezésével helyet nyertünk és bizony így egyszerűsödött az életünk mert ha egy időben vagyunk a kis konyhában hát bizony nehezen fértünk el.Most sem táncolunk de....helyet hagyva munkafelületek alakultak ki és így aki szeretne tud ételt készíteni magának,akár egy időben is.Ennek én nagyon örülök és a súrlódás is kevesebb.

És megint indul a főzés holnapra...
Reggel 5 10 kor kelek,nem sikerül a blog elején található képet követnem sajnos...így kipihentségről nem beszélhetünk...


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése