2024. június 8., szombat

5 év :ez+az

Már mindig várom a hétvégét....a fáradtság nem mérhető már....-de gondolom a szív munkájával is összefügg....csak eddig nem volt sikeres az orvosi segítség....Most mikor voltam a kardiológián egy Doktornő elvállalt,hogy kivizsgál,kb október körüli időpont az első,jelentkezek...mert sejtésem,hogy az én fáradtságom nem lustaságból ered....Kedves Munkahely!Tényleg nem bírom amikor azt mondom nem bírom.

Már csak 6 napot dolgozom és pihenés jön!

Amikor ezt a képet megtalálom mindig vágyom egy ugyanilyen reggelire.
Ez Ausztria.
De ha belegondolok hogy akár az erkélyemen is lehet ilyet csinálni....Most a galambok ellen feltettem madárhálót az erkélyre,mert persze 1000 erkély közül az én erkélyemet előszeretettel látogatták a galambok....
Ha szabin leszek biztosan lesznek erkély-projektek,mert a munkás hétköznapokon aligha kivitelezhető ilyen....

5 éve még írtam a portfóliót.De minek is?
Eltörölték ezt is,az eszem megáll és mennyi időmet elvette,én nagyon lassan írtam meg és nem véletlen van a nagyfokú fáradtság mindig az értelmetlen ez-az miatt!!!!


5 éve festettem....

Ma is kéne,de már nem vagyok ilyen vígan tőle.Keresek egy festőt....nem visz rá a lélek hogy létrázzak a nyáron és műtik a szemem,azért varrattal a szememben sem olyan jó ötlet...

De nagyon amortizált a lakás,időszerű egy tuning....

5 éve még a gyerekekkel mentem nyaralni,ma már csak az éves nyaralásunkra jönnek,de szinte reggelinél vagyunk együtt a Hotelben:)

5 éve még reggeli jóga órák voltak a Köki tetőn,ma már lezárták a Köki tetőt mert dinók vannak fent,húzós belépőért mehetünk csak a tetőre,a jóga meg......így nincs.

5 éve még a leg-óvó nénivel dolgoztam,most magam sem tudom hol és kivel fogok dolgozni....-nagyon változnak az idők....

A diabetes még itt van velünk.Hát én mondom:nem múlik el!!!!!!

11 éve szúrja M az ujjait.....-és egy pillanatig nem nyafogott!Istenem...-de most nem megyek bele,majd egy külön posztban,mert 19-én lesz az évforduló....

Mikor a pici lány is már felnőtt,nagykorú lett...Változik minden.

Mamival még 2020 ban.De jó is volt!!!

Anyuval💝

És a Covid....
Óriási hazugságban éltünk....lefojtva!-most nincs több kommentem.....

Mami még aktívan varrt nekünk.a függönyöm is ő varrta,szeretem is nagyon!

Még aktívan jógáztam,de ma már nem.nagyon el kéne újra kezdenem!

A diabetes...mindennapos....hűtőnk egy része tele Inzulinnal és minden velejárója,a mai napig meghasad a szívem ha hallom a cukormérő hangját,mikor csipog...../Jó lett volna ha e nélkül kell élnie M-nak/

Itt még együtt voltunk,és már sokan nincsenek velünk a képről😢

De a fotók segítenek most átvészelni a gyász-időmet.


A Covid alatt sokminden átértékelődött.....Ők tesók a képen!

A mentő jött M-ért....most is hátborzongató és az a jó,hogy még aznap hajnalban hazahozta Apa M-t a kórházból És nem ölték Őt meg,és nem túlzok!Mert a következő Covid hullámban Apát megölték.és lehet letiltani a blogot de már a rádióban is hallottam riportot hozzáértőkkel,hogy a lélegeztető gépek öltek....mert nem szabadott volna a bakteriális fertőzés miatt alkalmazni azokat!!!!

És volt tesós nap is!!!!💝

Szem műtétem után.
Most is lesz és lesz wellness utána mert egy szem műtét mikor lehet?Hát ovi zárásban és mikor tudok nyugodt wellnesst hát ovi zárásban.Igy a 2 együtt adatik meg nekem,mert nekem olyan jó!

És rengeteg jó fotót-számomra kedves-készítettem az évek alatt amiért képes vagyok kockázatokra is hogy legyen meg a fotó!

És a régi bútoraimat elajándékoztam,adományba és újakat vettem valamelyik nyáron....

Átalakult az otthonom.


És menet közben itt van velünk a diabetes.....

És P MRI vizsgálaton volt és már tudunk sokmindent....

Én pulzus gondokkal kűzdök évek óta.A nincs,vagy alig pulzussal élni nehéz.Sokan nem hiszik.De nem váletlenül vannak passzív napjaim amikor egyszerűen fizikálisan nem bírom!/Kivizsgálás ősszel lesz/-megjegyzem:Munkahely nem érdekel!Kivizsgálás lesz,ha kell 1-2 heti táppénzzel....


Tavaly még szép Anyák napjánk volt.
Az idei kőkemény fizikális hiánnyal....

Lacimmal rengeteg helyre eljutok,és ez nagyon tud tölteni!
És igen a Covid után elmondhatom:rövid az az idő amit magunkra tudunk szánni,és nem tudhatjuk mennyi időnk van még!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A nyári utolsó együtt töltött pesti napunk:minden percére emlékszem!

Maminak nemrég még szedtem virágot a kinti sétánkon,a legközelebb virágot a temetőbe viszek Neki...

Az oviban rengeteg mindent csináltam a gyerekekkel,Soha nem díjazták de tudom,ezek a gyerekek tőlem életrevaló dolgokat kaptak,mert  időt töltöttek velem és tudom mit tudtam nekik adni és bár soha nem kaptam egy köszönömöt,de ők nem véletlenül jártak a csoportomba💝


Apánál is rendszeresen megfordulunk a temetőben.
Emlékezni....


És a nagykorúság hozott ezt-azt az életünkbe....
Mondhatni:minden megváltozott.

Picikéim felnőttek lettek.

Egy-egy nagy asztallal próbálom összetartani a családot és erre mindig törekedni fogok hogy legyenek közös étkezéseink!!!!

Tesós hétvége is volt és ezt is szorgalmazni kéne.

És a  kaméleon -fogás is pipa volt...

Milánó tervben aztán egyszercsak:

Megvalósulás közben.

És csodát látni sem utolsó dolog!

Mamim utolsó érintése....
Elbúcsúztam Tőle és Ő is tőlem.

És....a tegnap képe...

5 év alatt is mennyi minden történt...
De nálam biztosan jön a többi történés...

És akit majd érdekel biztosan követni is fogja ezeket.
A diabeteses bejegyzésem hamarosan....11 év....
Megpróbálom picit másképp összefoglalni,talán nem az én szemszögemből....

 

4 megjegyzés:

  1. Mozgalmas öt év volt, tele vidámsággal, szomorúsággal...
    Őszinte részvétem Mamid miatt...

    Én továbbra is követni foglak ♥

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék írni, hogy tudd, itt vagyok, de nem tudok olyat, ami megfelelő lenne ahhoz a mélységhez, amit megosztottál. Csak köszönöm

    VálaszTörlés