2024. június 12., szerda

A gyász mint eső

Ma viharként..
Számla megszüntetése miatt kerestem fel a bankot.
O,hát nemolyanegyszerűámaz!
Ja hogy nem ért hozzá az ügyintéző?
Meg sem vagyok lepődve.
1 órán át szüntettük meg a számlát úgy,hogy pár 1000 ft volt rajta értsd úgy 1000 ft,ami már zárolva volt.Ja hogy azt kellett volna felvegyem,ez a rám eső rész.ja azt már nem lehet mert már minuszban van a számla,és én fizettem rá.
Anyu,ugye látod odafentről ezt a bürokrata rendszert és a hozzá nem értőket!!!Én tudom,hogy látod és csak legyintesz...én is ezt tettem,csak már egyszer szabaduljak a bankból.Fizettem és távoztam,számla megszünt.1 órámba telt,azaz az ügyintézőnek.Óriási gratula,de még beértem dolgozni😊

Ma eldölt az ovi sorsom.
Áthelyezés ovin belül egy másik csoportba.
Változás lesz.
De most ezt elfogadom,és biztos az Univerzum rendeltetett így!

Vegyük ezt alapul és meglátjuk milyen Picúrokkal leszek körbevéve.

Nagyonfáradtvagyokígyestére.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése