2024. június 21., péntek

Interjú a diabetesről

Tegnap Ikea-bejáráson voltunk.
Huhhhh,az egész átalakításon.Az egész!Csupa fehér lepedőkkel elbarikádozva,mert átalakítják.
De összeírtam mindent otthon ,cikkszámmal és elérhető sorral,polccal így azért nem volt egyszerű,de kis segítseséggel meglettek a bútorok.
A konyha kicsit 20 év alatt hát elhasználódott,akkor vettük a lakást és nagyjából már akkor sem volt új.
A gőz,a használat azért igénybevette.
Hát apróbb változtatást kellett véghezvinni.Anyutól,Mamitól megöröklött sok bútor,tárgy van,ezeknek hely kell...
És van még egy tükör ott Anyu lakásában,még nem hoztam el,várólistán van.
Viszont találtam neki egy helyet-nálam rengeteg tükör van a lakásban.De ha még nem vitte el más a garázsvásáron,akkor elhozom.

Ma is voltam az Ikeában ,de mirelit élelmiszerekért és finomságokért.Mivel busszal mentem és az óránként jár így volt időm körbeszaladni az áruházban,de rémületesen káoszos az egész most az átalakítás miatt....1-2 dolgot megnéztem és úgy sütiztem,hogy a fotó elég volt a jóllakáshoz😊-igazán diab.pári voltam ch tekintetében!
.
M-tól megkérdeztem mikor ad "interjút "nekem a diabbal kapcsolatban.
Vizsgaidőszak van,szinte alig lehet hozzászólni,de hétfőre kaptam tőle időpontot.

Ma megint emlékezős napom van,a kutyámra emlékezem ilyenkor mindig,szülinapos lenne...
-még a gyerekek is ismerték Őt.


Ma már csak egy fotó a polcomon....

Ebben a melegben hogy hat a M Inzulinja?28 fok felett már...elveszíti a hatását?30 fokot ne haladja meg vagy hűtőtáskában tárolás?Na persze,ez kivitelezhetetlen.....
Várom a hétfői M interjút a diab-témában!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése