2024. június 24., hétfő

Interjú a 11 év diabosságról M-nal


 Már a kérdéseket megírtam több hete.

Megkérdeztem M-t mikor érne rá és hajlandó lenne-e egy interjút adni nekem az elmúlt 11 évről.

Kijelölt egy napot amikor ráér erre.

Megejtettük az interjút.

Most kiültem az erkélyre és ott úgymond megszerkesztem a blogbejegyzést.

1.Mit gondolsz az elmúlt 11 évről?/hosszabban/


Nehezen indult.....az elfogadás része.de szerencsére most jól tudom kezelni-Te is sokat segítesz benne,még mindig,az elején is....Ami viszont nem tetszik,hogy nincs normális orvoslás,szakemberhez nem tudok fordulni,olyan kellene akihez 0-24.ben fordulhatok ha kérdésem van és tudna segíteni.Ez mind a 11 évet leírja.Ezenkívül az tetszik,hogy a világ is ez irányba halad,hogy mindenhol cukormentesn próbálkoznakNehéz volt az elfogadás,kellett úgymond meg is nőnöm ahhoz,hogy magam tudjam kezelni.

Tudom,hogy nem lesz gyógymód rá,ez már örök életemet végigkíséri,minél többet megpróbálok ebből kihozni amit lehet...

2.Egy szóval a diabetesről?


Szünet.


HULLÁMVASÚT.

3.Legkellemetlenebb diabeteses élményed?

"1.6-os cukor??"

"Az menő,az rekord"-M

Van nagyon sok rossz dolog,amikor alacsony az ember cukra az nem jó,volt már picit meredekebb része is....

Hát talán az amikor AZ lettem.A kezdet volt kellemetlen.

4.Volt-e mikor tudtál segíteni diabos témában?

Hát..hirtelen nem ugrik be.De akárhová megyek mindig kiderül valakiről,hogy cukorbeteg...elmélkedünk erről,Inzulinokról beszélgetünk.lekopogom még olyan nem volt,hogy oda kellett menni és a narancssárga Inzulint beszúrni.

5.Utazásaid során kellemetlenség?

Inzulinok elég jól bírják.Sehol nem vették el,teljesen jól kezelik a dolgokat.Egyszer rákérdeztek és el kellett mondanom mi ez.Kártyám van-orvos állította ki-hogy fölvihetem a repülőre az Inzulint,életmentő gyógyszer.Amikor utazok és sétálgatok a városokban,van hogy rosszabbul leszek,igyekszem ellátni,kisebb-nagyobb sikerrel./mosoly/

6.Utazásaid során reptéri ellenőrzés?

/erre megválaszolt az előző kérdésben már/

7.Családban mennyire vagy elégedett?Mit változtatnál?

Huhhh...hányszor megbeszéltük,hogy a hűtőben a fönti jobb oldali rész az enyém???De megint be van nekem fagyva az egész és elépakolva az összes joghurt...

Én lehet beszerzek magamnak egy kisebb hűtőt.,mert ezt nem szeretem.

De itthon mindig van minden ami kell.

Kicsi voltam is mindenki jól fogadta,úgy evett ahogy én,elkezdtük ezt a folyamatot.Családi összejöveteleken is a Nagymamám is 16 féle cukormenetes sütit sütött a 16 féle cukros süti mellé.Szóval....

8.Diabetológusoddal elégedett vagy?

Valamennyire azt érzem,ez jobban figyel rám,de a kérdéseimet elkerüli,valamennyire jobb,de 10%,90%-ban nem figyel rám.Magánban más lenne.Lehet,hogy változtatni is kell majd.

9.Modernizálnád az ellátásod?

Mérőeszköz jó lenne.Az orvos nem volt segítőkész ebben.Pumpát nem szeretnék nekem jó ez a tollas megoldás.Talán a vc mérés az tetszene,ha ott lenne a telómon és az ujjaimnak is jót tenne.Tartós betegségnél nem venném ennyire komolyan a receptfelírást,nem eladni akarom az Inzulint hanem nekem az kell!Több egység Inzulin járjon,mert jobb ha több van mint kevesebb.

10.Inzulinod megfelelő?

Elvagyok velük.

Szerintem megfelelő.

Soha nem vettem észre változást az inzulinok között.

11.Mit teszel,hogy jobb cukrod legyen?

Most jön a hazugság-nevet.

Igyekszem sok citromos vizet inni.

Hát..tesizek...kondizok....mosoly...

12.Van-e vágyálmod?

Szeretnék az életritmusomon változtatni.Szeretnék elkezdeni újra mozogni.Sok olyan dolog volt most ami hátráltatott ebben.De most úgy érzem,hogy olyan irányba fog menni az életem,ezeket újra be tudom vonni a mindennapjaimba és el tudok indulni egy jobb irányba.

13.Mit üzensz Sweetmaminak?

Még van Inzulinom de lassacskán kell kiváltani....-értettem,a kiváltás az én reszortom még mindig.

Köszönöm,hogy mellettem voltál eddig.

Irjam tovább a blogot?-kérdeztem

Az annyira nekem nem fontos.Elvagyok blog nélkül.Őszintén.

Olvasod a blogot?

Nem-és mosolyog.


Köszönöm,hogy válaszoltál a kérdéseimre!

...közben beesteledett....


Sweetmami



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése