2024. június 24., hétfő

Konyha terítéken

Ha nem akarom ezt   ↑  ki kell találnom mit főzök..
Me megembereltem magam és...elmentem vásárolni.
Ha tudom mit főzök könnyebb a vásárlás is.
Nagyjából fejben megvan miket fogok főzni.
Így nagyjából bevásároltam.
Otthon még kaotikus a konyhaszekrények állapota,mivel Anyutól és még Mamitól is sokmindent elhoztam.Azoknak hely kell.Már megvettük a konyhaszekrényeket amikbe bekerülnek az elhozott dolgok,de még nincs összeszerelve se😊

 

.
A lábam már ismeri az egyik szekrény súlyát...
Ha fent lesznek a szekrények még kifestetek -ha nagyon drága árajánlatot kapok kifestek én😌
.3 éve volt festés...szükségszerű lesz már.

A jó vércukrok a konyhából indulnak ki,kell,hogy rendben legyen a környezet is.
 Készítem a M-nal a diab-interjút.
Én már várom a válaszokat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése