2024. június 6., csütörtök

Kibírhatatlan ...és kibírjuk

Hja,ma is pont így.
Vártam a halotti anyakönyvi kivonatról a számot amit iktatnom kell a szabinapom miatt,hiszen nálunk annyira meg kell felelni az IRODÁNAK,hogy teaztelsemtudodképzelni!
Amikor januárban Anyu meghalt üvöltözött velem az egyik főnököm,hogy hogy képzelem,hogy nem igényelem a napot ez nem magától van,kérni kell.És:a lapom kitöltve várta az aláírást.Csak elfelejtették hová tették.Azóta sem kértek bocsánatot!
És megérkezett szerencsére a szám amit rá lehetett vezetni a kérvény lapra így remélem most elmarad az üvöltözés.

Még mindig nem tudom hol és kivel fogok jövőre dolgozni.
Viszont azt tudom jópáran kimondottan hozzám kértek gyereket,hogy én legyek az óvó nénije💝

Megőrít a bizonytalanság.
Ma 2 esetben lettem porondon,mert csodálatos szülő anyaggal vagyok körülvéve,a gyámügy szó elég ha megemlítem?Tartsak ki még 6 munkanap és szabira megyek!!!!!!

Holnap Mamim temetése.
Május 19-én még fogtam a kezét....
A méltó búcsú napja jön el....
És kibírható?

A minap említettem a borravalót...hogy miért nem adok.Viszont én másokat segítek,időszakosan és alkalmanként, meg amikor KELL.Most egy kell helyzet állt elő.
Egy idős néni külön tette a szalagra azokat a termékeket amiket nem bíztos hogy ki tud fizetni.Mögötte álltam.
A néni mindent elvitt a szalagról,segítettem NEKI💝

Megyek kivasalom a temetős ruhámat és a családét is....

Ami a diabetest  és a laktózosságot illeti  holnap jön/nek velünk,és eszünk valahol félúton egy étteremben.







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése