2024. június 29., szombat

Nosztalgikus nap

.
Ma Vári turista voltam.
Iszonyú meleg volt.
Nosztalgia volt a javából,mert régen én a Várban dolgoztam és nem is messze laktam!

M-nal sokat-minden nap -megjártuk ezt az utat reggel és délután hazamenetelkor.A bölcsi-ovi körül akkora lett már a lombkorona,hogy a sétányról nem lehet rálátni...A Dísz téri ovi szerintem már nem oviként üzemel,iszonyatos nagy felújítások zajlanak ott,de nagyot dobbant a szívem,mikor végigjárhattam a kedvenc helyeket és a kedvenc utcámban persze készült  megint fotó.


Igen szoknyában.40 fok fele már nem érdekel,a szoknya is jöhet😊

Ez egy konyha kiegészítés.Még dobozokban,de fent lesz hamarosan,ez még nyár-projekt erősen.

Valamikor régen mikor még a Kabin helyén-Újpest- a gyerekeim homokoztak....
Tényleg más szelek fújnak.
A mai nap igazi nosztalgikus nap volt.💝

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése