2024. június 27., csütörtök

Barátságkenyér

Barátségkenyér.
Mennyei illata van..
Egy hét de recept szerint 10 nap kell,hogy elkészüljön.
Napi szinten kell kevergetni a kovászt.
Nekem 3 a fagyasztóban várja,hogy megsüssem legközelebb is.
Persze lehet elajándékozni kovászt és egyet megtartani.
Most full cukorral van és azért valljuk be van benne bőven!
Megpróbálom Eritritollal is legközelebb.
/Csak vásárolnom kell,már nagyon rég sütöttem sütit/
Perfekt kis süti.Csak a gond az,hogy nagyon édes és cukorral készült.

Megfőztem 2 napra,van időm és a rend is helyreállt.,mert van időm.
Hihetetlen,hogy van időm pihenni,főzni,és a vásárlás sem-annyira-agyrém,azaz nem kell kapkodni.
Ez nagyon-nagyon jó!

Kaptam időpontot kardiológiára,kivizsgálásra.NOVEMBER 7.du.Picivel több mint 4 hónap telik el addig💪
60 alatti pulzussal élek,azaz éldegélek.
Randomra mértem egyet 120/60 RR mellett 55 pulzus..és ez estére megy lefele és lefele,48 körül már nem mérek még 1x mert félő hogy lejjebb megy az érték,ilyenkor aludni megyek és lesz ami lesz reggelig🙏
De amúgy .az ég világon senkit nem érdekel mennyi a pulzusom,csak nekem nehéz alig pulzálva jó teljesítményeket hoznom.

P ma előrehozott érettségizett és mivel nem publikus így annyit mondhatok :💝
Sajnos a Nagylány nagyon cenzúráz évek óta de elmondhatom,hogy nem egyszerű Vele,de  minden mérföldkő eljutáshoz belefektetett energia kell,azért ő hatványozottan megdolgozik!Ügyes!A Tesók együtt inkább megosztják titkaikat egymással,én periférián figyelek👀és szeretek💝.

Ki az aki panelban él?És nincs légkondija?Állandó 28-29 fok?
Én biztosan🙋











 

2 megjegyzés:

  1. Igazságtalan a természet! Én kétféle szívlassítót szedek, így sikerült beállnom 70 körüli értékre. Pedig a szívemet -- többszöri alapos kardiológiai kivizsgálás után -- makkegészségesnek minősítették.

    VálaszTörlés
  2. Bizony mindenkinek megvan a maga "baja",de azért törekszünk egy egyensúlyra!Jó egészséget kívánok így Ismeretlenül is!

    VálaszTörlés