2015. június 10., szerda

Barbi konyhájából süti mintájára-kekszes-pudingos


Hátha segítség lehet.Én lefotóztam a kikölcsönzött Diéta Fitness újságból ,de még nem készítettem el.Megpróbálom,az biztos!Szerintem jó lehet!!!

Ó Istenem!Egyszer ezt a képet is szeretném már látni.....(Mintha P kukucskálna....)a repülőn...P 100%-os narancslevet rendel,M egy ásványvizet,én az ablakban lógnék-elég lenne maga a látvány.Nagyon nagy vágy!

Barbi konyhájából való az ötlet és ennek mintájára ami nekem volt otthon elkészült a kekszes süti nálunk is.

Keksz-édesítőszeres háztartási keksz.Puding,3x 20 g 3 féle puding keveréke-az volt otthon-és egy sor keksz és rá halvány szelet barack és piros tortazselé.

12.8 ch/db.barackkal együtt 13 ch/db.P kedvéért egy sor sütit barack nélkülire készítettem.Nagyon ízlik a gyerekeknek!!!!!

De azért zárásnak,nasiként.Nem árt ha ilyen példát is kapnak a gyerekek.Én rendszerint példálózok előttük,már csírákban látok valami megmozdulást.Hosszú a folyamat,de időt hagyva szerintem szilárdan rögzül a gyerek fejében is mit miért akar a szülő!
Jó vércukrot mindenkinek!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése