2015. június 8., hétfő

M pöttyei 2.

M pöttyei....Ma M focira nem ment,hogy bőrgyógyászhoz tudjunk menni délután.El is mentünk.A héten csak hétfőn nincs bőrgyógyászati rendelés.......Még nem tudom mikor lesz szabad délutánunk amikor erre időt tudunk szánni....K,Sz,Cs,és P....minden nap van valami.Pöttyök nem viszketnek,megvannak,egyelőre figyelés van..Eddig-2 év alatt-senki nem beszélt a testáplásról a diabetes kapcsán.A lábápolásról....2 év telt el és mint látható azért vannak olyan dolgok amik nehezebben gyógyulnak,másabb a bőr,minden.Hát...pedig szerintem ez is fontos,úgyhogy kérdéssorom persze viszem amint újabb lehetőségünk adódik eljutni egy szakemberhez.A Diabetológus -unknak átküldtem a pöttyökről a fotót,ő javasolt bőrgyógyász szakembert.A fotón a 7 Vezér..és én a nyolcadik"Vezér"...:)

Ha már arra jártunk,szökőkutaztunk is.A gyerekek cenzúra alá vették a fotójukat most,amit tiszteletben kell tartanom-ha így kérik.

Hamarosan Balcsi.



Tavalyi:)

Tavalyi:)

Nagyon várják már,elkezdtünk összepakolni.Mindig a lakás egy bizonyos pontjára kupacolunk olyanokat ami ott kell majd és így a szükséges időre már nagyjából össze is áll majd a bőröndbe tehető dolgok listája.M-tól kértem,hogy 5 napra állítsa össze mit enne kisétkezéseket,illetve a tízórai,uzsi anyagszükségletét vázolja nekem.(Nem morog,hanem tényleg segít ebben nekem,hisz tudja:az ő érdeke,hogy minden jó legyen)

Tegnap P sírógörcsöt kapott,amikor megkérdeztem miért nem eszik gyümölcsöt,illetve zöldséget.Igazán azt mondja nem tehet róla,egyszerűen nem kell neki.És zokogva kérdezi:meggyógyul-e ebből????Mert ő enne,de nem tud.Talán a 9 évével ez már végleges,hisz mindigis ilyen rossz evő volt....

Ma exrtém 18-as érték 18 órakor.21 órakor 3.1-es hipoglikémia.Hatalmas ingadozás...

Ennél jobb vércukrot mindenkinek!!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése