2015. június 17., szerda

Remek "diabos"bizi:)És kiváló P bizi:)...



Ajándék P-nak az iskolától.



Emlékkönyv P-nak az iskolában.





M is nagyon jól teljesített!!!Óriási gratulációm mindkét gyereknek!Mindkettő rendszeresen edzésre járt és mellette szorgalmasan tanultak és még e mellett az én hóbortjaimnak is eleget tettek!!!!!!


P Táncfesztiválon kapta ajándékba.





Én kimerült vagyok.Nehéz nap volt.De boldog vagyok a gyerekek teljesítménye miatt!M 19-es cukra éppen nem örömteli,délutánra megbolondul a cukra.Most van a suli utáni átállás,most tapasztalja ki mennyi inzulin kell a kevésbé aktív napokon.Holnapi ebédet megfőztem az előbb:)-23 órát írunk:))))))Holnaputáni is már tervezve,azt holnap este készítem el.



Bizi utáni sütizésünket még nem tudjuk hol ejtjük,elképzelhető,hogy Bobajka lesz:))))

Mindenkinek ilyen csodajó bizonyítványt kívánok és persze jó vércukrot is!!!!!!!!!!!!!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése