2015. június 6., szombat

Fagyi,Eper-zselé

Hétfőn bőrgyógyászat.A Doktornőnek átküldtem M lábáról a fotót és a nyakán,arcán is vannak pöttyök.Ez lehet vírusfertőzésből visszamaradt vagy allergia pöttyök.

P-nak az anyajegye sötétedett nagyon és igen mindenki ellenőrizteti az anyajegyeit,tavaly is voltunk.Nehogy legyen egy szabad délutánunk.Hétfőn nincs edzés egyik gyereknek sem!

Nos mi készül????





Fagyi!!!!!

Citrom.

Citrom,meggy és eper.Mivel én hangoztatom,hogy nem kell fagyi a boltból,tele van cukorral,stb..tényleg nem csak beszélek ám.Én itthon így készítem:1db natúr joghurt.CBA-55 ft.10 ch gyümölcs.A joghurt 6 ch.Így kapok 16 ch fagyit.Nos gondold meg,kb 100 ft-ból kihozod!kehelybe téve,egyéb extrával,mentalevéllel,vagy morzsolt mentával...hát kérem:Sweet-fagyizó:)A citromból 1 citrom levét használtam fel 1 doboz joghurthoz.Mindegyikhez ízlés szerint tettem az Eritritolt.Lesz még következőkben:csokis,kávés és kipróbálom a barackosat is.

Próba.De:hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Hmmmmmmmmm.Lentebb jön a kész eper-zselé:)

Ez az én vacsim.Mielőtt még P-ért mennem kell,mert ma tissue ruhát varrnak neki Kakucs-on:)Művésznővel nem mentem el,egy másik lánnyal ment busszal.Volt izgalom végig a távolsági buszközlekedés miatt(de ez most itt nem is lényeges)M vacsija nem egészen volt ilyen.Mostanában cenzúra alatt,így az én vacsim 20 ch-ja látszik.Maradék salátából,egy tojásból,maradék répából állt és 2 kétszersültből.Zöld teával.Nekem elegendő.Ezért is nem értem mikor vacsira mások mit nem képesek megenni...pedig ismerjük a szervóránkat???Lényegében így kell étkezni,hogy tudjuk mit mikor célszerű és mennyit,hogy az még időben lebontásra kerüljön az este folyamán.

M "bent eszek" akciójával nem tudok nagyon egyetérteni,de olyan kamasz...de olyan.Így ő elvonult az ő kis 50 ch-jával.De mikor kedvenc filmjeit nézi:"Ne ám már,hogy ilyenkor ne számoljak mozi -csemegét???!!!"A mozi-csemege=DM-es bio-chips.Zsebpénzen.Az eszem megáll külömben!Lényegesen ebbe belenyúlni nem tudok.Ha átszámolom a tányérján lévő dolgokat csontra 50 ch....(A minőséggel van a gondom mindig,de erre vagyok én az én jó pédámmal.Hátha..egyszer.....)

Kész az eper-zselé...


A szilikonos formában 1 óra alatt megdermedt.
Haas tortazselé fele:4.5 ch és 6 ch eper.10 forma lett.Így 1 eper-zselé 1 ch:)

M -nal voltam délután beszerző úton,végignéztük mire lesz szükség a nyaralás alatt,hamarosan....A cukra ma nagyon jó volt!!!!De a hüvelykujja mozgott csak igazán az x-box kapcsán.Vércukorcsökkentő mozgás ma minimális volt:)
Holnap tánc fellépés P-nek:)csak azért,hogy ........érdekesebb legyen a hétvégi pihenés:)))Úgyis 5 30 kor kelek..így kész lesz az ebéd is,és fél 1 -re jelenés is lehet Pestszentimrén.

Kész az új ruha,lányok épségben itthon:))))




Kb így látom mindig...:)))
A ruha gyönyörű lett,a tissuera.Az Egyesület állta a költségeket:)))))

Jó vércukrot!Az inzulin hűtése aksival történik nálunk ha 28 fölötti a hőmérséklet kint és előreláthatólag sokat kint kell tartózkodni..Tavaly elég jól bevált.A zselés- direkt erre szánt- tokot még nem szereztem be.Mert volt rá példa,hogy az inzulin megbuggyant a magasabb hőtől.Elszineződött,narancsos színe lett,és nem hatott már.Erre is nagyon kell figyelni!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése