2015. június 2., kedd

Sweet élet

Tegnap edzés vagy nem edzés.Tőlem vált függővé.Beleborulva egy tál gabonapehelybe,hipózás közepette.-
Minden alkalommal az én döntésem,és éppen egy másik döntéshelyzetben voltam.
Ha megy és baj lesz az én hibám.ha nem megy..rendeződik a cukor és bumm,kimaradt egy edzés-már a sokadik a vc miatt!!!!

Tegnap már nem tudtam dönteni.
Kimentem az ajtón,mert egy újabb döntéshelyzetet kellett megoldanom.P edzőtáborba megy napokon belül,de én dolgozom,neki menni kell,mások kocsival mennek,nekem nincs kocsim egyedül.
Valahová be kell nyomjam.Iszonyú drága lesz,egy nap élelmezése is csillagos ég összeg Balatonfüreden.Holott tudom.5000Ft-ből ő 500 ft-ot nem eszik meg...

Elfáradtam.Nagyon.

A napközi elhagyása egyelőre semmi problémát nem okozott,csak én vagyok itthon,a gyerek tanul és én innentől kezdve munka után haza,otthon és minden marad...Minden.Egy újabb tervezést igényel.

M elment az edzésre.50 ch kornspitz nem tartott vércukrot,21 órakor gond volt..2-es érték.
Nos,valóban elég már.Minden nap,minden perc,minden és minden ettől függ.Az esti alvás minősége és mennyisége is...
Senki nem értheti aki nincs ebbe benne.
2 éve minden nap,mindig ez kattog a fejedben.
Szülőit tartottam,mert új picik érkeznek a csoportomba.és..rezeg a telefon a zsebedben.A 2 gyereked otthon,akiről tudod,hogy az egyik hipózik...
Nem nézed meg,mert milyen illetlen..de közben tudod:gond lehet.
Nem táblázom magamra.Nem írom magamra.

Igen másképp gondolkozom az életről,valóban.
Meg is ütközök mostanában a külvilággal.
Mást tartok fontosnak mint az etalon elvárt világban.
És:még mindig nem tudom mi a küldetésem és az üzenete az életnek,hogy ezt osztotta rám.

Nem állhatok le.Mert akkor vége.
De reggel 6 óra van.Kész a 2 gyerek uzsis doboza,Minden készen áll,hogy a reggeli indulás zökkenőmentes legyen.A délután átbeszélve..egészen:"este 21 órakor találkozunk a szökőkútnál"-ez az a nap mikor kb akkor futunk össze 3-an,a kis család.P tissue edzés,M kosáredzés....és 21 órakor kérdés:"kinek mi tetszett a napban és mi nem tetszett a napban"-ebből a nálunk már szokásból sokmindent leszűrünk és elég információt adunk át egymásnak.

Reggel:szuszog mindkét gyerek.Ez jó.Kávét megittam.Irány keltés.P kb 15 percig kel,M-nak mérek egy vércukrot fél 7-kor pontban és kb 5 perc alatt így-úgy felébresztem(...:)...)-és attól függ mi lesz tovább,hogy mennyi a cukor.És én percek múlva irány a munkahely.2 gyerek marad.ha magasabb a cukor,M később eszik fél 8 után,így P is késik a suliból,ami mindig konfliktus.ha jó a cukor akkor nagyjából időben indul a 2 gyerek a suliba,nincs késés.

És igen így hagyom ott őket és este 21 órakor van újabb tali,amikor kérdezhetem:"mennyi a cukrod???"-és edzés után leszünk,úgyhogy:ch-party lesz amint hazasétálunk.

És ez így megy....míg világ a világ.....

P iskolaválsztása energialeszívás-t okoz nálam.óriási feladatnak érzem,hogy megfelelő iskolát tudjunk választani.Pedig....lelki,idegi,mentális okokból ezt meg kell tenni.iskolalátogatásba kezdek,lehetőségek feltérképezése címén.

A lakótelepünkön nyílt egy cukrászda.bementem,érdeklődtem.minden csodafinomság cukros egyelőre.nagyon szép hely,modern,tiszta!!!tervezik a cukormentes sütit is.
Én meg tervezem kipróbálni az otthoni készítésű fagyit.
Az a biztos!!!:)

Na akkor irány a sweet life...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése