2015. június 16., kedd

Superman-nel a belvárosban

Kísértés volt,arrafelé jártam M-nal.17-es cukorral még menni sem lehetne,nemhogy plusz ch-t bepakolni.Így még hazafelé a melegben sem vállaltuk azt,hogy elvitelre sütizünk...Nyáron elmegyünk-ígétem:)Sajna délutánra megugrik a cukor,estére helyreáll és reggel is tökéletes.A délelőtti statikusság(X-box non-stop amíg nem érek haza)is közrejátszik szerintem a dologban.Délben emeljen 1 egységet-javasoltam M-nak.Így holnaptól délben többet szúr...

Superman-nel is találkoztam:)

És a cél,amiért a fél városon végigmentünk.Sikerült,de jól elfáradtunk,amúgy meg közben jót beszélgettünk.hasznosan telt minden perc.

Ezért lesz bónusz ajinak a fotógép a víz alattra.És akkor az idén ez a nyaralós ajándék,amúgy nem is követelnének mást,már megszokták az élményt kapnak dolgaimat.

Eközben P a tánc táborban.Igen-igen jönnek a fotók eszik is!:)Jó is lehet az,ha nincs cukor-stop:))))Fagyitenger stb.Majd biztos meséli a füredi élményeket holnap...
M "zászlóvivő" poziciót kapott az iskolájában.Bizonyítványosztás lesz.Kíváncsian várom.P valószínű nem ér haza a Balcsiról,ott is kíváncsi leszek nagyon!
2 éve a biziosztás után derült ki,hogy  M cukorbeteg.....indultunk a kórházba...(első bejegyzés)...
Készül az akkor és most bejegyzés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése