2015. június 12., péntek

"Elemcsere"

Még a bemelegítésen..

Kedvenc pózom...

Az emelés...

A végpóz.
Még ovisként....

Így kezdte...

És tegnap 9 és fél évesen.

:)

Minden -minden felgyorsult....Olyan kapkodásféle van.Minden kell,gyorsan és sokminden van...A ch-k dobálva a bőröndbe ami kell majd a nyaraláson,nem feltételezem,hogy ott csak a  Sparból diab téren jó cukrokat produkálnánk.
Közben Vakáció lett,P táncfesztiválra utazik Balatonfüredre 3 napra a csapattal,M otthon lesz,én dolgozom,délután nyaraláselőkészületek folyt.köv.

Tegnap kiborulós nap volt,lényegében a teljes kiszolgálásról szólt amit én nyújtok a 2 gyereknek,minden erőmön felüli igyekezetemet beleadva....és nem hinném,hogy csak ebben kell kimerülnie egy anyának.2 éve intenzív mindennapokat élek.Lényegében csak erről szóltam.Elfáradtam.Ezt a táncsikert sem tudom fogadni....már nem tudom befogadni.Lemerült az elem.

De!
Újra fél 7 lett,újra keltettem M-t,újra főznöm kell és ma is 60 ch-s az ebéd...és lejárt a bkk bérletem,azt sem ártana kicserélni...és ugyanúgy megy minden tovább....lemerült elemmel is.
Talán éjjel csatlakoztam valami hálózatra és töltődtem????
Na megyek,készítek egy kis csokikanalat,meggy leves lesz hidegen és brassói.15 ch leves,45 ch brassói.-klímamentes konyhámban:)
Szép napot mindenkinek,jó vércukorral!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése