2016. november 21., hétfő

22-17

Már csak az én ételem fotózható.Megjegyzem 2 kamasszal élek együtt.Azt hiszem mi nem leszünk felkérve semmiféle interjúra diab ügyben,nem minden diétás,nem minden könyv- szerű...inkább életszerű minden!Nem egyszerű hatni a kamaszokra,főleg ha még az egyik diabos is.
Itt az ebédnél is volt surlódás.P a díszítést nem kérte,sőt lehajította a tányéromba és még a helyét is letörölte,érintkezett a zöldség a tányérral.M köszönte ő nem kér sült répát,így a krumplim nála végezte saccperkb számolással a tányérján én ettem dupla adag répát.A hús töltött volt,összességében nem volt rossz étel.néha nehéz a kompromisszum.



Picit doppingolom is magam ezzel a felirattal telefon háttérképként,de M mindig átállítja a telefonom egy 2010-es fotómra.Hihetetlen médiás gyorsasággal képes belepiszkítani a telefonomba(is)Mindenről videó készül,úgyhogy nem úszom meg én sem,néha alanya vagyok...Nem egyszerű a kamaszokkal!

Bécsbe megy M pénteken.Az osztályfőnöknek emaileztem,visszajelezte,hogy mindent közvetít az illetékesnek.15 éves fiamért ennyit tehettem,nem is enged már semmiféle témában szülői aggályoskodást.

"M.mennyi a cukrod?"-kérdeztem.
"22"-mondja
"Mennyi???????????"-akadok ki.
"Minusz 17"-nyugodtan jön utána egy válasz.

Ennyit a kamasz diabosságról.

Bécsből hazaérve másnap délelőtt kosárlabda meccs lesz Budafokon.Nadrágfelkötős reggel lesz.Bécsi túra után a reggeli felkelés és a pályán teljesítés.Persze nekem kutya kötelességem a hátteret biztosítani.

...és nézem most a telefonom.....a háttérképem..egészen más lett....P.....na megállj.A M után szabadon átvette a kis csínyt.....Mondja valaki,hogy könnyű a kamaszokkal???!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése