2016. november 26., szombat

Váci nyalóka a bécsi vásárból:)



A bécsi buszról leszállva..pár óra alvás után meccsezés Budafokon.A 80 perces bkv útból kb 110 perc lett,mert pici zűrzavar adódott a hétvégi menetrenddel:)))De megoldottuk!




Reggel volt idő szundítani a buszon.Budafok az nem éppen a közeli pálya egyike...


Jó cukival ébredés,persze mindjárt írom lent a bécsi kavarcot cuki ügyben amiért én megint nem aludtam éjjel összefüggően csak órákat:(
Budafokra érve 2.8-as hipózás.Ment a vita részemről,hogy nem kezdheti el a meccset.
Evett.
Közben bemelegítés kezdődött.
Addig P-val elmentem egy közeli marketbe venni valami cukrosat,M nem éppen volt jól.És én sem,éreztem,hogy hányingerem van és gyenge vagyok.meg is lett az eredménye,elestem,Szerintem vérnyomás gond...(is)A térdem sérült.
A meccs izgi volt.Számomra mindenképp.2.8-as cukit tudtam.nem tudom mennyire vitte fel a hipós csomag.M az öltözőből ha kijön nem beszél velünk,csak a meccs van.Izzadt piszkosul,küzdött.
Kipontozódott a végefelé.Sajnos.Ideges volt az látszódott.Szépen játszott egyébként!

14-es cukorral zárt,szúrt és kompenzált így.
A mekiben már 10-es cukorral ehetett.
Az én étkem szegényes volt,a kávé a leglényegesebb benne.Végkimerült vagyok azt hiszem.

Bécs.Forralt bor,volt kolbász kiflivel és ki tudja még mi.

17-es cuki este.Persze lehetett citromos vízzel oltogatni a dolgot,de...éjjel kelni kellett,hogy feljebb megy-e.13...így 4 50 ig alvás lehetett..mert indulni kellett Budafokra,meccsre.7.2-es cukorral ébredt.

Ajándékok Bécsből.P óriási nyalókát kapott.Azt az arcot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Picit felelőtlen evészetek voltak Bécsben,bár a cukros almát nem vállalta be"túl cukros volt"-mondta,
Óriási élmény volt és csak mesélt,csak mesélt.
(Tanár a láthatáron se volt-mondta.Ha baj is lett volna.....de ne is fejezze be a mondatot.Nem volt semmi baj.Hurrá!)

Zárszó:Oviban az egyik ovisom pólója a Györgyi-nénis póló.Mossák,felveszi..majd mossák..felveszi és ez így megy:)))))














Ui:A nyalóka Vácon készült.A bécsi vásárból van:)))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése