2016. november 28., hétfő

"nincs értelme élnem"



Cukkinis bacon.Nos ez annyira szép és jó,biztosan kipróbálom!

Ma volt beszélgetésem M-nal.Hű de rossz jegyet kapott matekból.Nem,nem tiltottam semmit.Elmondtam neki,hogy emelje ki azt amit szeret és hallgasson zenét,fejtsen rejtvényt stb,de koncentrálni kell a matekra most nagyon.Nem beledöngöltem a földbe,de elmondtam ma mehet edzésre és 2 napig nem,amikor ráhangolódik a következő dolgozatra ,aminek jól kell sikerülnie.Az amúgy is letört kamaszt nem fogom még lehúzni mégjobban egy rossz jegyért.(egyébként nem borzasztó az átlaga összességében).
"nincs értelme élnem"-mondatnak azért súlyos jelentősége van.Vessen követ rám az aki nem így járna el...
Szitalyukas a gyerek,3x étkezik egy nap,és teljesít....kamasz,szerintem szerelmes is....de ez a mondat,hogy "nincs értelme élnem"-most picit 10 percembe került intenzíven.

Néha én is a feladás szélén állok,vannak megzuhanások,főleg jönnek az ünnepek.....
Ha azt nézem én miből állok fel...ezt neki is tudom tolmácsolni.

Ha már gyógyíthatatlan beteg vagy,akkor mérlegelni sincs lehetőséged.Csinálod.És úgy kell csinálni ahogy az a legjobb,a legtöbbet kihozni abból a helyzetből!

Látom a sok tárgyi pompát...az emberek ész nélkül vásárolnak....minden divatcuccot,fényeket,csecsebecsét.....

De hol a szeretet?

Nem látni az embereket mosolyogni!

Hol az érintés?

Hol a  beszélgetés???

Eltárgyiasodott világunkban meglátni az ünnepben a szépet,az értékeset...ez ám a feladat..

Nem lesz eszeveszett karácsonyunk.Békés,együtt időtöltősre tervezem.

Utazást tervezek.Valami élményt,mindig megmarad és menet közben annyi,de annyi ablakba betekintést kapunk..elcsípünk egy-egy pillanatot a karácsonyi varázsból,fényekből...

Adventi készülődés időszaka....

Picit szeressük egymást,picit mutassuk is ki és picit merjünk a tárgyak nélkül élni:)

Fordítsuk meg a "nincs értelme élnem"mondatot-"jaj de jó,hogy élek"-re:)



2 megjegyzés:

  1. Igazán jó anya vagy :)

    VálaszTörlés
  2. ...Köszönöm!Fogytán az erőm,de valahonnan újra ki kell törjön a vulkán,erő kell...még nem tudom hogyan,miképp...de dolgozom rajta.Ha ívelni kezd a görbe fölfelé újra elmondhatom:megcsináltam!

    VálaszTörlés