2016. november 13., vasárnap

Grízes tészta-próba

Hideg van,már a kávés bögrém is beöltözik:)
Tegnap volt itthon maradék túró,egy kis adag túrós pogácsa készült és pizzafűszert szórtam bele,egész finom lett,tetejét lenmaggal szórtam meg.2.1 ch/db.
Ma mikor hazajött M és P a vásárlásból éreztek valami finom illatot már a liftnél.Szerették volna ha tőlünk jön..
És belépve a lakásba megállapították,hogy tőlünk jön.Kurkumás-korianderes sült hús.Láthatóan volt öröm!
Update Norbinál találtam nagyon jó ch-jú szélesmetéltet.Így arra jutottam,hogy grízes tésztát próbálok M-nak egyik ebédre.A gríz ch-ja bevállalható lesz így a tészta csökkentett ch-ja mellett és Nagyi alig ch-s lekvárjával kitűnő ebédke lesz egyik nap.
A nagyon sikeres kosárlabda szereplésért egy egész tábla csoki volt a jutalom(diab)-hihetetlen jól teljesített diabosan M.4/4 egy mérkőzés.3/4-et végig játszott.Jól!

A hét mozgalmas lesz,a kontroll napon mekizünk..mert még a 77 Elektronikába is megyünk géptisztításra,már hívtam őket,fél óra egy gép,és ingyenes.Évente ajánlott.Nekünk van pót mérőnk is,így azt is visszük,ez egy óra lesz.

Mindenkinek jó vércukrot!!!Ebben a hideg időben sem csokizunk be tv előtt ülve,vagy felöltözünk és csokinasi után irány egy kis séta:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése