2016. november 6., vasárnap

A diab másodlagos(..)


Hamarosan diab-találkozó.Nem tudnék beszélgetni erről,nem tudnék most infókat gyűjteni erről...most picit sok nekem ez a diab.Főzés,Minden egyéb.A stixes mizéria és minden ami ch-ból áll.
Persze lehet beszélni a pszichológiai háttérről,de attól én nem leszek se jobb,se nem leszek rugalmasabb és ugyanúgy mérnem kell éjjel és a szénhidrátok ugyanúgy kellenek nap mint nap.A M ugyanúgy szúr 4x vagy ha enni akar többször:)És ugyanúgy szitalyukas lesz az ujja a sok méréstől...

Amit most teszek.nem magam tökéletesítem a diabban,hanem azt mutatom meg M-nak mit hogyan praktikus csinálni most és a közeljövőben ha jó diabos akar lenni.Jó orvost kell találni és ezen már most rajta vagyok.E felől érdeklődök és M-t ez irányban irányítgatom.Meccs előtt már almát evett,kipróbál valami újat,mert van kedvenc sportolója is aki meccsek előtt gyümölcsöt eszik.
Az tény a stressz dolgozik ilyenkor és a magas cuki rendszerint garantált meccsek után.
Jövő hétvégén dupla meccs,egy napon 2....Még nem tudom.M mind2 csapatban játékos.Kadett is és már Juniorban is játszik.Szereti,akarja,..szerintem feltételei lesznek ,hogy egy nap 2 meccset bevállaljon.Még leülök vele a héten erről "beszélőre."

Újra fotózni szeretnék,és fotózom is és látom M is nagyon ráharapott az ízére.Lehet bele kéne fektetni valami jobb fotógépbe.M látom ez irányban mozdul el,azt hiszem ambiciózus lett és jó sulit választott a média irányában.P a napokban közölte ő bizony francia nyelvi iskolába szeretne továbbtanulni.Én meg felköthetem a ...de nem vagyok semmi jónak az elrontója.
M befizeti a bécsi kirándulást.Nagy a boldogság és én is szeretném,hogy menjen.Támogatom!
A menüről beszélgettünk,de azt mondja jó lesz a szendvicses nap.

És most nem is a diab miatt aggódom,hanem bejöttek a hideg napok.A tini fiam a szakadt-térdben-nadrágjában-amit így vett!!!!!-jár.A megfázás miatt aggódom,hogy lehet rávenni a mai tinédzsert,hogy öltözzön fel?????A szakadt naciban nem vészeli át a telet,az esti 22 órás hazaérkezésekkor befagy....-ja.Ez a nagy dilemmám igazán.A diab mellett persze.És a cukorbeteg fiú eltűnése is felkavart....és aggódom azért és M-t nem tudom meggyőzni,hogy hordja a diab karkötőjét és ne a táskájában lapuljon!Aki tud valami jó érvet,tanácsot szívesen veszem!A kamaszokkal nem egyszerű!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése