2016. november 24., csütörtök

Bécsi kirándulás

Ez a gyönyörűség volt a jutalom egy rendezvényen a munkahelyemen.Azt hiszem elég sportos meglepi:)-Inkább szép volt,mint finom.De  egy nap egyszer lehet"bűnözni".Én csak a késről ízleltem meg,természetesen cukorral készült.
Nagyinak megmutatom,ő nálunk a tortakészítő-hátha les ötletet erről.Bár M-nak inkább kosárlabda színekben lenne szívdobbanás.
P iskolai rendezvényére sütit kell vinni.Kérte,hogy cukorral csináljam.3 éve nem használtam kristálycukrot!!!!Azt sem tudom mennyibe kerül:)Az Eritritol 2000 ft/kg-jához képest mennyi lehet?Megnézem...

Bécsi kirándulás.Kicsit(nagyon)összebalhéztunk.Hétfőn kértem a listát M-tól,hogy legyen időm fejben és a valóságban is csütörtökig összerakni.Nos csütörtök reggelre sem volt listám,se kívánalmak.
Emlegettem a bizonyos bőröndöt,hogy lehet önálló életet élni....
Óriási súrlódások vannak,és nézeteltérések és hangmegemelések.
A nap végére összeomlás részemről,este relax színezés,zenehallgatás és azonnali alvás,lehetőség se legyen agyalásra.

Bécsi dolgok elkészültek ...ahogyanmiképp-re most nem térnék ki.

Tanárok tudnak M diabeteséről akik mennek és 3 telefonszámot én is kaptam.Bár én nem piszkítok bele ebbe a Nagyfiús kiruccanásba:)

Én meg megpróbálom túlélni a holnapi napot 20 gyerekkel non stop:)A mai nap sem volt más:)Fejgörccsel egész nap.És szülők fogadása jobbról(balról),mert edzős bemutató nyilt nap volt,kellőképpen protokoll szempontok előtt kellett prezentálnom a helytállásomat.Alig kávéval...
Holnapi optimizmusra fel!

(P-val gyors bevásárlás Kornspitz-nézőben...néz.Már a Kornspitz megvan,visszamenjünk valami péksütiért?Felcsillant a szeme.Választott egy hiperülmegszórtcukorral fánkot.Azt a szempárt ahogy nézett.Igen,ritkán veszek neki édességet!"Isteni ez a fánk"-mondta-és már a hazafelé vezető úton elfogyasztotta.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése