2016. november 3., csütörtök

"Az éneklés nem a te műfajod,vedd fel inkább a kötényt!"

Fel a kötényt!Vagyis reggel úgy hangzott,hogy énekeltem és M mondta ez nem az én műfajom,inkább vegyem fel a kötényt.Na ez aranyos.

Sajtos-tejfölös palacsinta is készült..A KÖTÉNYBEN.

Volt segítőm,önként jött.lehet ő is kötényes édesanya lesz??

Tipikus IGEN!:)Tegnap 21 órás érkezés lett volna edzés után,de 21 30-kor telefonáltam már.A borsodi cukorbeteg fiú eltűnése kapcsán-aki azóta megkerült-nem vagyok nyugodt!Ja és csak annyit mondM a telefonba,itt vagyok a 45 előtt...51-ben lakunk.Tehát akkor már percek és megérkezik.Senkinek nem kívánom ezeket az estéket.Nálunk gyakori,mert heti 4x edzés van.....

Prézlit számolok az ebédhez.Igen tedd össze a kezed kedves olvasó ha neked nem kell prézlit számolnod a husihoz-májhoz-halhoz!Grammokba panírozni,igazán felemelő!!!!Nos ez a cukorbetegség!Egy igazi állapot sokak szerint.Nos szerintem még mindig egy tartós betegség,azaz egy örök betegség,ami igen nem múlik el soha!!!


De azért összeütök rutinból egy túrós pogit had legyen itthon ch.4.6 g ch/db.Csupa mag ,belül is.Mindhárman nagyon szeretjük.Mi nagyon ritkán eszünk Fornettit!

Ma érkezik Nagyi vidékről.Picit szülinapozunk is,mertmár 1 hónapja volt,de most kerítünk alkalmat arra,hogy picit ünnepeljünk.megyek is,sütibeszerző-túrára.Az ajándék megvan.Nem teszem fel,mert Nagyi is olvasóm,nem akarom idő előtt megtudja.....

Azért veszem a sütit,mert Nagyi mindig készül diab és nem diab sütivel,biztosan hozza magával.Így csak meglepi sütire lesz szükségem!Megjegyzem Nagyinak is van köténye....
Karácsonyra jó meglepi lehetne valami egyedi kötény(nekem is)....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése