2016. november 27., vasárnap

Advent minimálban

Advent.
Bizony egyszerűen,nagyszerűen,minimálban.A karácsony is pont ilyen lesz.Így szeretem és kb ennyi lesz hozzá a kapacitásom.

A bécsi ajándékom a hűtőn.Szerintem élményajándék lehet egy kastélylátogatás Bécsben,M-nak felcsillant a szeme.A mostani anyagi lehetőségek kicsit másképp rajzolódnak,de nagyon hiszek a jótündérek apró szárnyacskájukban,errefelé is tiszteletüket tehetnék!Egyelőre angyali tündérpor kéne ahhoz,hogy Sweethome a vegetációból valamiféle irányt tudjon venni.Az itthoni diab-menza jóval több pénzt kivett a kasszából,mint vártam,varázslóságom minden varázsporára szükségem lesz egy nagyjábóli lement a karácsony...-hoz.

Kedves Télapó....(hallassz??)
Bevittem az oviba a gyerekek gyerekkori Mikulását,akkora öröm volt.Ott még működik a varázslat elhintés egészen alapszinten is:)
még csak a kellékeket készítettem elő pénteken és már....óriási a várakozás:)
Talán én is a Télapóra bízom a dolgokat és nem idegesítem magam.
Adódott itthon egy kis időrabló dolog,3 órakor sikerült egy kávét megigyak,persze a brassói is időben elkészült.De szinte semmit nem pihentem,sebaj,majd talán a 2.gyertyagyújtás hétvégéjén sikerül,mert a naptáram már most sűrű a hétköznapokra,akkor ezt nem tudom megtenni.

M egy felvételt ment készíteni valahová a városba,ez már a médiás világ.Forgattak valamit.
Ma nem tudom pl mennyi a cukra.mennyivel indult és hogy áll a dolog.Hm..Rohanás van.Még hétvégén is.

Rossz nézni is a boltokat a roskadó cukorszállítmányoktól,a mézeskalácsokon a tömény cukormáz és rossz nézni a sok-sok massza-Mikulást....de mindenki döntse el mi mennyit ér neki és egészségének.

Jó vércukrot kívánok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése