2016. november 1., kedd

Folytatódik a főzőshow

...mégis volt vércukorcsökkentőséta.Most Apával.

A Várban,Siklón,Szigeten...


És közben jó kis fotók készültek,ennek nagyon örültem.

Itt sokat sétáltam M-nal amikor még itt dolgoztam a Várban.
Csodás bölcsis-ovis évek voltak M-nal.

Itt(most) a Havanna is érdekes.De néha jó eljutni szép helyekre:)

Olyannyira jók ezek a vércukorcsökkentő séták,hogy remek cukrokat produkál!!
Ma letettem-véletlenül- az aztalra úgy a főzős kötényemet,mint ahogy a főzőshow-ban azok akik elhagyják a konyhát...
A gyerekek ezt látták és azt mondták,mindenkinek van még egy esélye.Nos,maradtam a főzőshow-ban.
Jut eszembe van egy jó kis receptem,zabkorpás palacsinta receptet találtam...ki kéne próbálni:))))Fel a köténnyel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése