2021. február 11., csütörtök

Adj magadnak időt!

Ez az élet minden területére igaz!

Ma lett volna a portfólió védésem napja.Ma kezdem el 5.felvonásban újra írni a védéshez szükséges anyagokat...
Ma nem éreztem jól magam-mert tudtam,hogy ma ilyenkorra már letudtam volna ezt a nehéz dolgot amit kötelezően el kell végeznem és nem is ilyen/olyan minőségben.
Ma kértem wifi kódot a munkahelyemen.Mély hallgatás következett.De közben mindent posztolj írj ki a szülőknek,tájékoztass,legyél online mindig a mobil neteddel amit te saját magad fizetsz és még a gyerek ebédjének lemondását is intézd el a telefonod segítségével mert oda jön az üzenet....Ja igen a laptopok még szervizelés alatt vannak..mióta is??????????????Na és itt van az,hogy minősülj online!!!!!!!!!!!!!
És mindent tipp-topp vezess és persze nyomtass otthon és mindent mindent végezz el a magad pénzén,vegyél,alkoss és persze légy 100%-os.

Ez a 21.századi óvoda.Mert így hangzik el,hogy ez az.
Hát én nem így fogalmaznék és alig várom,hogy az ÉLET tegyen egy kanyart az életembe,mert fog.Vagy így vagy úgy...de elég időt adtam mindennek.

Mindent szeretek jól csinálni.Ehhez feltételek kellenek!
Ha nincs feltétel,nem lesz jó amit csinálok.Ha nem jó amit csinálok azon leszek,hogy jó legyen...tehát.....

Na de most hogy jót s jól cselekedjek megyek főzök holnapra a gyerekeimnek és még éjjelig hajrá írhatom a Portfóliós részt.Na igen de online vagy jelenléti védésre készüljek?????????Merthogy márc.18 az időpontom és hát március 1.jéig van meghirdetve a korlátozás....
Újabb agyrém.

Mondom készítek krumpli levest.Palacsintát.
M mondja nem lehetne gulyás leves?
Mondtam nincs hús hozzá.
Akkor lehet borsó leves?
-az volt előző héten is hétvégén-

Hát lesz bab leves és palacsinta.
Ez nem agyrém??
(P eszel palacsintát?-kérdeztem.Válasz:"hát nem")-na érdemes főzni,érdemes minden itthon...

Törekedj a 100%-ra és ...vegyél nagy levegőket....talán minden megoldódik!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése