2021. február 28., vasárnap

Túlcsordulsz szeretettel

Mikor azt érzed karácsony van...pedig február utolsó napja van.És nem kell enned ahhoz,hogy jól lakjál,mert már maga a környezet,akikkel vagy úgy feltölt,hogy attól is hízol:)

M nem volt velünk,ő otthon maradt....Így ch-számolás nem történt.De!Anyukám készített M -nak külön hókockát diabos verzióban,sülteket amit hoztunk haza és persze a borsó levest is megkóstolja majd-már ránézésre tudja mit szúr egy tányér levesre.De tény nem diétáztunk a hétvégén....

Mikor vidéken vagyunk minden finom és gyönyörűen tálalt!!!!

Csodálatos arany szélű étkészlet kerül elő...Imádjuk!💓

Azt hiszem látszik rajtam mennyit töltött a vidéki levegő és azokkal lehetek akiket szeretek!💓

Fotókat nézegettünk a Családról....

Mennyei különleges teák is vannak....

A sültek mellé én nem sok ch-értékű kenyeret ettem....(figyeltem)

A vidéki ízek kínálják magukat!

Amikor minden gusztusos még inkább kedved van enni😊

De így is figyelni kell a tudatosságra!Közöttünk is van olyan családtag ki bélflóra-kímélő étrenden van(doboz).Isteni guszta étele volt a dobozban!!!!Csupa zöldség-féle...

Anyunál mindig van cukorka..javarészt részünkről érintetlen marad.Szerencsére csak dísz!(Dédimama azért rájár:)...)

A meggyszósz és fluta sváb étel ,diabos verzióban is elkészíthető,Eritritollal és tk lisztes megoldással.

Elmondhatom,hogy túlcsordultam szeretettel és talán nem is az ételtől éreztem teltséget,hanem amit ott kaptunk!!!!
Szeretetet!!!
Azért ott a fülig érő mosoly!

És amikor azokkal vagy akiket szeretsz....és még azon felül is találkozhatsz rokonokkal és még náluk is éppen rokonok vannak,hát ez ám a KARÁCSONY-érzés!
Imádtam!💓


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése