2021. február 15., hétfő

Pizsama,kávé,nyugalom

Hétfő van.
És ezt éreztem.
Akkor mi van?
De bent voltam a munkahelyemen és nem vagyok olyan jól...

Ott mást se hallok hogy ki hogyan nem akar segíteni a csoportomon....és ez aggaszt nagyon.
Én már reggel másnak vásárolok be segítek ott,ahol tudok,teszek-veszek,ötletelek és mindenekfelett másért/másokért.
Aztán közben én nem kapom meg cserébe ugyanezt.

Dolgozom azt a munkát is amit más nem vagy nem szívesen csinál meg.És mellette portfóliós 30 napom indul újra,már megint kezdődik az eljárás,és figyelnek.Teljesítenem kell.

Hát...egyelőre még bírom a terheket.

Itthon is.Nagyjából uralom az érdekes kamaszok próbálkozásait ki mikor veszi át a kinek a szerepét-ha tudja állapotokban.

Közeledik a diab kontroll ideje.Nagyon kíváncsi vagyok a HgA1C re és már arra is,hogy az orvos hogyan látja a M 3 havi teljesítését.

És most pizsi fel.Hétfő és korán ágyba...nem vagyok jól.....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése