2021. február 12., péntek

Ha...az a baj...ha....akkor meg az a baj.....

Egy óvónő jó animátor is?
Nagyjából igen.Mert bírja😊
És animátor szerepkör után jöhet az otthoni szerepkör.Főzz,ha tudsz és legyél jelen de csak ott ahol ezt éppen akkor megkívánják és ne legyél túl színes,ne legyél túl sok(kk) és persze jobb,ha vagy de mégsem.
Lehet rajtad jelmez.Mindegy.Ha köntösben vagy az is jó.Ha éppen pizsiben maradsz az is jó.Ha főzöl az vagy jó,vagy nem jó,vagy részben jó.
Ha mondom mit egyen az a baj,ha mondom miért ennyit evett az a baj,ha azt mondom miért nem eszel egyáltalán az a baj.
Most jelen helyzet a miért eszel ennyit és így a probléma,hogy mertem szólni M-nak.Na pesze én megmondom és igazán miért is?Majd 20 éves.Igenám de online egyetem semmi mozgással.És ez évek múlva is visszaköszön és a súlygyarapodásról nem is beszélve...
Ha megmondom,az a baj...ha nem mondom majd az lesz a baj!Később a szervek tudni fogják mi miért van.
45 évesen nagyjából működöm,azért én figyelek magamra van mozgás az életemben és hiteles a kép.
Nem kell rám hallgatni....mindenki a maga bőrén tapasztal....

De igen látom mennyire nem veszik komolyan a szülők az ételallergiások számára előírt diétát.Ma belefutottam egybe,de végülis lehet elhanyagolni,előbb-utóbb a szervezet úgyis jelez!

Pár nap és diab.kontroll M-nak.Talán az orvos szava nyomatékot ad majd!🙏


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése