2021. február 2., kedd

Van egy rendszerünk-egyensúlyra törekvés

Van az az elégedett mosoly....ugyanis csődbe ment kanapébeszélgetés után másnaptól.....beosztva a 2 gyerek között ki mosogat,felváltva- és mondjuk üdvözölve fogadás az ajtóban,pár kérdés a milyen napod volt-ról....és elmentek boltba ami nekik kell...bár a megírt menza étlapomon 3 változtatást kell tegyek a héten de elmondják mit hogyan szeretnének.Gondolom M javaslatára történt a változás....ezek szerint ők megbeszélték...

Ovi:már-már zavaróan privát telefonomon a sok szülői üzenet én mit tegyek.
Nonono!
Kilinkeltem nekik a házirend oldalszámát paragrafus pont szerint.Ott a kötelesség!
Azóta-lehet nem én vagyok a játszótéren a lieblings,de azóta nincs privát üzenetem.

Szeretem a rendszert az életben,szeretem átadni a rendszert az életben és szeretem betartani és betartatni,mert így van egy egyensúly!Legalábbis törekvés a működés irányába.

A szülők is sokszor nem értik mit magyarázok.
Mert nincs egyensúly közöttünk.
A kényelmes utat választja mindenki.
A diabetesben is az egyensúlyra törekvés a lényeg!
M-nak is mormolom úgy egyél,hogy...-itt van változás,tudatosabb sokkal!!!Viszont az egyensúly mozgással kompenzálható.
Na itt drága Covidunk és az online oktatás befigyelt....





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése