2021. február 1., hétfő

Valahol,valamikor,együnk valamit....

Amikor még motorral csavarogtam nem mindig volt tervezett az étkezés,mikor,hol és mit..nem mindig volt opció....egy volt a lényeg valahol együnk valamit...Így esett meg,hogy idegen országban olasz étlap kerül eléd....lehet egyszerűbb lett volna pizzát rendelnem de ez a levesféle olyan szépen volt írva olaszul,hogy gondoltam eszek egy ilyen finom olasz ételt...Tulajdonképpen valami erős leves volt palacsintatésztával.Isteni volt egyébként.Zárójel bezárva!
Ezt azért írom,mert kb most is így érzem magam egy-egy menü készítése előtt...Nem ismerem az étlapot-mert nem mondják meg a gyerekeim mit ennének-és választanom kell és lesz valami az ebéd....Általában tényleg lesz valami és ízletes is lesz,de jobban szeretem az ismert étlapot és a biztosra menni dolgokat!

Megyek és nézek alapanyagokat a fagyasztóban.Egy ch-számolt étel rendel és egy majdnem mindenmentes étel.Feladat adott.
Hétvégén vendégségbe megyek így nem lesz szakács aki főzzön.Interfood segít be.2 napra.Pénteki átvétellel.
És ami a fő nem csak mindenmentes étel lesz de a 2 kamasznak lesz lehetősége Anya-mentességre is!
Ez is kell,picit...

 És az ételsorok mellett essen szó a sportról is.Covid ide-oda mozogni kell!

Én a napi edzésemet nem hagyom ki!(M-nak is mondtam a lehetőséget,remek vércukorcsökkentő eszköz ez)-de M köszöni nem él vele....

Jó vércukrot kívánok mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése