2021. január 30., szombat

Pihenés ON


Ma már szükségem volt a töltődésre nagyon.Tegnap az energiaszintem kb lecsökkent 10%-ra.A kanapébeszélgetések katasztrófába torkollott....-na igen az étkezés volt a holtpont és nem is jutottunk egyről a kettőre....nyitott kérdés maradt sok sérelemmel....ezzel valamit kezdeni kell....(még nem tudom mit!!!!!!!!!!!!!!!!)-És ami eddig működött lehet már nem fog.....Az online oktatás az online tér a mindig együtt-is helyzetet kovácsol ám!!Új impulzusok,alkalmazkodás hatványozottan egy kis térben....
Más:
Pavlovát készítettem a Párommal.Elvégre Eritritollal készült a krém és az alsó tojásfehérjés masszába került cukor...De találgatni tudtam csak mennyi ch lehet egy szelet torta....(nem számoltam)


A Sweet.Sneck blogban olvasható mi történt még a gasztró világunkban.A gyerekek Apánál szülinapoztak!Ott volt az ünnepi ebéd nekik.

Most pedig picit mozgok is egy evezőgéppel.Leporolom mert sajnos van gép itthon de csak dísz

.Jól fog esni.
Ma nem voltam mozogni.
Kell.
Holnap is pihenés,nagyon kell minden porcikámnak!!!!!!!!!A vasárnapi menü valami lightos lesz,a szülinapi menü se lehetett gyenge Apánál így a gyerekekre is ráfér egy kis laza ebéd!😉





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése