2021. január 5., kedd

"Még mindig segít a séf"

Esküszöm ha nem mondja meg P mit enne ebédet ezt(könyvet) teszem neki oda reggel:főzzön Ő!

Hazaérek a munkából....és már azon agyalok holnapra menü kell...azaz én már menüsornak mondanám,mert 2 gyerek 2 féle étel ugyebár.
M nem is probléma most mert 2 napra előre megmondta mi hogyan legyen.
P-át kérdeztem:válasza:"Jó".

Többször nem kérdezem.Ha nem mondja mit főzzek max munka előtt marad 2 órám még és valamit készíthetek ha megmondja mit..
Ha nem:""Még mindig segít a séf"-eddig jutottam.

M diabéteszéhez kapcsolódó ch-számolt ételek kipipálva.Neki adott a diéta.
P azt sem tudja milyen ételek azok amik szóba jöhetnek.

Na és itt vagyok én aki hetente nemzetek konyhája után kutat.
Érdekes gasztro-familia.Az biztos!

Megyek utoljára megkérdezem mit főzzek holnapra?😊

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése