2021. január 15., péntek

Online világ....-a csokigolyó esete

Kinyílt az Orchideám..pedig teljesen tönkrement és szerettem volna ha lesz belőle valami.Lett:)

Fejlemény a Portfóliómban.Ha Orbán Viktor meghosszabbítja a  most életben lévő intézkedéseket akkor online lesz a minősítésem.De jelen helyzetben mivel még nincs febr.1-je és várjuk mit mond Orbán Viktor így az az eljárásrend hogy kijön a delegáció hozzám.....Ez papírforma.Ja és nekem a papírformára kell készülni.Azaz mindkét opcióra.
Neki is állok,hisz az asztalomon lévő paksamétából táplálkozom...nem kevés anyag,szakmai anyagok...és ugye eszközileg is készülnöm kell....(önköltségből okosan!)

És ha kell valami az oviban nekem-egyedül vagyok 19 gyerekre 2 SNI-csak keressek valaki személyt a telómban és csörgessem meg....és ha tud jön....Na itt van az a pont amikor nagyon jár a buksim,nagyon elkezdtem erősen gondolkozni....és tudom mennyit érek.Tudom mit bírok el és tudom nagyjából mi jár nekem.(nem ez)
Online világ...de csodás....

Idővel állok hadilábon,mert mellette élet van,takarítás van,és én csak hétvégén találkozom a Párommal,amikor is lenne időm portfóliót írni...Miért is ne így lenne???Lopott idővel gazdálkodom így!

Sweetmamis napi esemény:
Szülő reggel előadja a müzli és a csokigolyó milyen jó reggelire....Én előadom az én verziómat.
Néz.
Ő is azt eszi nem csak a gyerek és állítja igen az jó hatással van ...miután megkérdezem tőle:"Ön szerint jó ez így reggelire?"
Eltelik 24 óra.
Jön a Szülő.
"Ma csak kávéztam így a gyerek is csak tejes kávét kért -és így fog reggelizni az oviban"
Hoppá.
Odaért az üzenet.
Javasoltam igen,hogy olvasson utána az interneten.....

:)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése