2021. január 7., csütörtök

Északi -sarki gasztronómiai előkészületek

Északi sark-hete...Munka mellett már kevésbé fókuszálok sokszor a hétvégi menüre,de meg kellett vennem az alapanyagokat hozzá.Sikerült mindent beszereznem.Persze a hűtőben vannak a dolgok,Északi -sarki hét.Pár dologra szigorúan címke került ami kizárólag erre az ételsorra lett félretéve és ne egyék meg a gyerekek.

Kis iróniával a Lányom megjegyezte,hogy majdnem hoztunk neked egy északi embert-úgy volt öltözve mint egy eszkimó:)-hát legalább a témához kapcsolódik és követik az eseményeimet is itthon😊
Egyébként jön a hideg front.Erősen fáj a fejem.Minden frontnál így reagálok....Úgyhogy még lehet:hó is lesz...
Ez lesz a menü.

Kitalálod milyen összetevők kellettek?

M is kérte ezt a vacsorát-úgy vásároltam alapanyagokat hozzá.

A desszert meglepi lesz.És egy kis játékosság is belefért még,de az is csak a blogbejegyzésben a záró napon.





(Érdekességeket is kerestem a témában,a képek forrása
Innen.)








Hétfőn Vendégeket hívtam.Szeretem a változatosságot és a mai világban örülni kell ha jönnek hozzád:)

Drága Covid!Ismételten megkérlek,nagyon messze távozz kérlek!!!Azt hiszem elég volt belőled!

Bár én számüzetésben vagyok a Portfólió világban 1 hónapig,így talán észre sem tudom venni ha akad szabadidőm:)
Holnap palacsintát készítek,végre elmondták a gyerekek mit ennének,a napindító meglesz,egy kis munka és jön a HÉTVÉGE!-hideg,hó,Északi -sarki gasztronómia.






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése