2021. január 26., kedd

Sweetmami contra Sweet-Sneck

A Sweetmami blog picit visszatér a diabos vonalra és a mi kis családunk történeteire ahogy azt az ételek alakítják illetve az én életem által  közvetíteni szeretném,hogy az ételeink mennyire nagy jelentőséggel bírnak.Amit eszel az vagy.Enyhén szólva durván hangzik,de igen,nézd meg egy napodat és nézd meg a tükröt!!!
Így a Párommal egy közös blogot indítottunk,a gasztronómia jegyében.A Párom találta ki mi lenne ha egy külön blogban írnánk le a nemzeteink konyhájának receptjeiből készült ételek történetét....És már elindult a blog Sweet-Sneck néven.   sweetsneck.blogspot.com néven.Rákereshető.
ÚJ BLOG!!!!!

Az Facebook privát  csoport  arculata ilyen lett.Lehet jelentkezni tagnak és jóváhagyjuk!

Sokat bíbelődtem a blog  arculattal is.
Így nagyon nagy lelkesedéssel L-val ketten írjuk majd a blogot.A facebookon egy privát csoportot hoztunk létre.Akik eddig tagok ők már szinte rajongóink:)
Hát nem mindennapi történet és nem szokványos elfoglaltságot találtunk ki,de ötletet adunk és bátran ajánljuk akár Pároknak is,hihetetlenül jó Csapatépítő is tud lenni egy párkapcsolatban a főzés!!!!

M este nekiállt főzni azaz sütni.Pizzát.Gordon R.receptje alapján.Hát mennyei lett!
Nagyon ügyes volt és csodálatos gasztro-élmény is kerekedett belőle.Azt még nem tudom,hogy L-val való folyamatos főzésünk eredményeként kapott kedvet a konyhai próbálkozáshoz,de meg kell mondanom,hogy örülök neki!!!!


Délután.Éppen munkából hazajöttem.Elővettem a  tálat,lisztet,sót,olajat és vizet.P kérdezi:"Mi lesz ez?"
Hát ki kellett ábrándítanom,de az oviba készítem a só-liszt-gyurmát holnapra.
Jah igen,saját liszt,saját só,saját minden.És saját magam készítem.Sajnos nincs aki asszisztáljon ebben,vagy ezekben nekem....
Ma az erdő hangját is bevittem az oviba.
Hát én még megteremtem...és erőmön felül....portfólió ide-vagy oda nekem ezek alap dolgok.
És érdekesen sajátos módon nagyon sokat vagyok egyedül 15-19 gyerekkel és nincs nap mikor a mindennapos torna elmaradna.....vagy valami megálmodott dolgot nem valósítanék meg....
És még kedvem van valamit kipróbálni elkészíteni pl az Új-Zélandi Flat White kávét vagy egy jóga pózt felvenni és ki is tartani.

A Vacsim időben lesz,hogy még tudjak jógázni is és az piritós  rozs kenyér lesz maradék kaviárral az orosz hetünkről!
Ajánlatos minden étkezés előtt zöld teát fogyasztani.Nekem nagyon bevált a reggeli és esti teázás.
Az oviban lehetetlen lenne a sok teendő mellett teázgatni és hát...sokat kell kijárni tőle az illemhelyre mert bizony vízhajtó erősen a zöld tea.És már majdnem időpontra tudok csak elmenni a mosdóba mert akkor jön be hozzám munkatárs ha időpontot mondok....Ezen picit finomítani kéne nekem és jelezni hogy ez így nem emberi azért,és bizony a szokásaimat is ehhez alakítom most éppen,hogy ne kelljen mondjuk kijárnom,de...ez mint írtam nem emberi!!!

Akinek van kedve csatlakozni a Sweet-Sneck bloghoz még egyszer az elérhetősége:sweetsneck.blogspot.com




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése