2021. január 18., hétfő

Gasztroangyal 15. rész - Orosz konyha (2016)

Orosz hét vette kezdetét.
Nagyon jól összeállított anyagot találtam az Orosz gasztronómiával kapcsolatban!
Elkezdtem fejben picit oroszosan -is-szervezni a bevásárlást.Egyelőre belefutottam cirill betús termékbe de mivel már nem látom a kis betűket ezért otthon nagyító alatt megnéztem és Bulgária-i termék volt....
Már a boltba is nagyítóval kell járjak,mert az ételek honnan származik felirata elég pici betűvel íródik és szeretném látni honnan származnak az ételek!

A teázás világát olvastam el.Pici apróságot belecsempészünk majd mi is a teázásunkba,ami oroszos lesz.Grúz teát kell beszereznem és sok zöld teát isznak.Szamovárból lenne az igazi,de nekünk a vízforralós verzióval készül majd.

A kaviár is érdekesség lehet.De!Megint belefuthatunk a jó gasztro -élménybe ami piszok drága!

Megkóstolnám a Heringet,a ruszlit....
És mivel én menza ételt eszem a munkahelyemen ma scsi leves volt!Hát imádtam a káposztás,uborkás ízt.Orosz leveskülönlegesség.Nagyon stílusos volt,nagyon boldog voltam!

Blincsiki sztvaragom-Bizony a túrós palacsinta...hmmm-erre készülünk.És kijevi csirke lesz fokhagymás burgonyapürével.

Gyönyörű teás csészém ugyan nincs....de még lehet:)-akár Oroszosan csicsás:
.
És:
Édes lekvárt tesznek a teába édesítésképpen....

Azt hiszem izgalmas hétvégi záró nap lesz megint:)

A 2 kamaszom nem jelentkezett az orosz menüre.De mindig érdeklődnek mi az,hogyan,miképp.Egyelőre szkeptikusak a témában.De hiszem,hogy egyszer csatlakoznak majd és eszünk egy jót közösen.
Tippelem az olasz konyhát és M szereti a sushit....így a japán hétnél szerintem velünk tart.A Svédek hetén is jót eszünk majd,mert elmegyünk majd az Ikeába:)Az is közös étkezés lehet...
Addig meg csak én utazom a nemzetek konyhái között a Párommal.

A hagymalevesre többen rendelésüket adták le....Hamarosan vacsora-csata:)

Holnap elindulok valami orosz ajándék után kutatni....(Valakinek valami tipp?)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése